2007年11月20日星期二

昨晚骨只是輕痛,今天又‧‧‧

無料カウンター


每一晚睡前我都要貼

才可入睡,但尋晚破天方不用,只是在睡前搽了
就可以,真開心。


我見尋晚情況不錯,心想明天應該會更好,尋晚都比平時早睡

,但今日都不願起身,可是我一起身右邊身從頸到背的雞翼位都好痛
,心想打比娣婦說:「今天我唔湊阿B?」,但唔知好唔好呢
?我仍然刷牙洗臉,如常運作,但到7:45a.m.都係頂唔順,終於打左電話比娣婦。跟住老公出左門口後,我8點幾再訓過,但我一陣都要拎野返屋企、回家整野、錄
,不過要1點前返去錄。


我都唔知訓到幾多點,不過睇下個鐘12:20p.m.就立即彈起身回家,差D趕唔切錄。1點幾老公打黎睇下我係邊?我就問佢今晚吃什麼?我地大家都唔知,我就提意買燒味飯,老公都同意。到我整完野又錄完,因我要買郵票寄信,就與娣婦帶阿B去買郵票。跟住同佢去坐車車,但阿B一見到

就衝入去,我地shopping完就再同佢去坐車車。


回到家阿B有D扭計

,因為佢今朝到而家都未睡過,加上到食奶時間,所以我地就去開奶比阿B,阿B吃剩2安就趴轉睡了~好似尋日咁。跟住我就煮麵食,吃完我就回家等老公回來。


回到老公家整理一下屋企,我預備去買汽水時,老公就打黎話放工。


我:我預備去買汽水。


老公:咁煮麵食喇!你去睇下有咩餸買。


我:咁我等埋你喇!我都唔知你要咩餸。


我見老公應該差不多到就問下佢係邊,點知佢話我比聽剛上車一陣,因為等左半個鐘小巴。


我地去到老公就買丸做餸,而我見到老公喜歡的帶子,所以我又選了做餸。


今晚熊貓姐姐睇〝郭富城~演唱會〞唔知好唔好睇呢?一陣打比佢先。


沒有留言:

發佈留言