2007年11月10日星期六

粟蛋菇沙律包~湯種 (內附食譜)

無料カウンター


激死我喇

!之前的〝粟蛋菇沙律包~湯種 (內附食譜)〞不知為何,只是得相沒有內容,我問左小編輯未覆,我諗我由頭寫過會快過佢覆,這是我第2次發表的網誌。


我已想用〝湯種〞整麵包好耐,但一直都冇實行,在前幾日睇到Blog友Grace的〝沙律包(湯種)-附食譜〞做法簡單,又令我有衝動整,所以尋日我就〝付諸實行〞。原本我都係用她的方法做,但係我新居冇微波爐,萬一真的不夠杰要拎去叮叮,咁點算呢?唯有用返湯種原始既方法~煮。


這次在搓麵糰時,手感好軟棉棉與平時的不同,整完包包就拎包包回家和比肥阿哥&阿嫂品嚐,之後又趕去與熊貓姐姐會合,我當然帶左一個給她吃,她說:「買相與麵包店買的相似。」,然後我們一邊行她一邊品嚐,因為時間不夠我與老公還未吃過,所以我很心急問她如何?她說:「可能凍了麵包硬了些,,如果熱食應該會鬆軟,個餡就有屋企feel。」,回到家中才品嚐,真的硬了些,等我下次出爐就試一個先!


粟蛋菇沙律包(湯種)


材料:8個


湯種材料:


高筋粉     15克


水              70克


做法:


1.   將15克高筋粉加入70克水內攪拌勻。


2.   然後放在爐上加熱,需要不停攪拌。(防止黏底)



3.   加熱至65離火,麵糊在攪拌時,會有紋路出現的狀態。


4,   用保鮮紙膜在麵8表面,降到室溫後便用。(防止水份流失及表面結皮)


保存湯種麵糊:


1.   若未使用完的,可以密封放入冰箱保存1-2日。


注意:


1.   若湯種變成灰色時就不能用。


2.   湯種份量不能減得太少,否則很容易焦鍋,並容易水份流失而不足。


麵糰:


高筋粉        250克


糖                30克


酵母粉        5克


奶粉            8克


牛油            20克


奶                110克


蛋                半隻 (另一半抺包面)


沙律餡:


蛋                      1隻


磨菇 (切片)       1罐 (小)


粟米                   適量


沙律醬               適量


做法:


1.     沙律餡料撈勻,放入雪櫃備用。


2.     將牛奶、酵母和5克糖放在一起拌勻,待5分鐘備用。


3.     酵母奶、湯種、高筋粉、奶粉、蛋、餘下的25克糖放在盆內,再用手將所有材料攪勻。


4.     將麵糰今出放在桌上,用手推開麵糰對摺 (令麵糰產生筋性)或用力敲摔麵糰。


5.     再對摺至有筋性及不黏手,然後將牛油加入再搓至麵糰表面光滑,用手拉開時成薄膜狀即成。


6.     盆內塗上一層薄固體菜油或溶牛油,將已搓滑的麵糰放入盆內,蓋上保鮮紙。(以防表面乾硬)


7.    將整盆麵糰放入另一個注入30℃-40℃溫水的盆內,發酵後的麵糰約成原來的2.5-3倍大


8.    把手指插入根粉中,再將手指慢慢插入已發大的麵糰中,然後取起手指。


9.    若手指離開後麵糰仍留有手指形空隙,即表示第一次發酵完成。


10.   將麵糰分割成8等份,將每份麵糰輕輕拉表(摺兩摺),然後用保鮮紙包好麵糰,鬆弛10分鐘。


11.   將麵糰放桌上打圈滾圓成球形,再整形,放在紙模上。


12.   掃上蛋漿,將沙律餡加入,蓋上保鮮紙作最後發酵,約30分鐘。


13.   放入預熱200℃焗爐,焗22分鐘或包包表面金黃色就完成。


2 則留言:

  1. 今次睇到哂所有字啦. 哈...
    其實凍o左都會比無用湯種o既包包軟, 不過要同麵包鋪比就無人地果d咁軟囉. 因為可能人地加o左麵包改良劑, 所以人地 d 包軟d囉.
    但係即焗即食真係軟到不得了o架!!!  其實乜o野都係即整即食就最正啦~~~~~
    [版主回覆11/12/2007 12:28:00]包包中間要凹架麻,我咪用力整凹個包,唔知有冇關呢?
    我好想用你個方法整,因為簡單又方便,最衰就係冇微波爐,下次係屋企整,試下用微波爐焗埋先。
    我果日整完包跟住即刻要出街,所以都冇時間食,下次真係要即食先,咁就可以睇下用湯種與普通做法既包包口感有咩分別。

    回覆刪除
  2. 其實 d 水夠滾都應該無問題過喎!!! 最怕 d 水唔夠熱, 如果唔夠熱就成唔到漿狀, 好滾好滾o既水就一定整到o架!! 你下次再試下!! 一定會成功o架.
    [版主回覆11/12/2007 13:41:00]好丫!係咁就唔駛咁麻煩喇!Yeah~ Yeah~

    回覆刪除