2007年11月20日星期二

媽~點解工傷不向公司回報?

無料カウンター

今日我未入門口阿婆已經同我講阿媽眼痛想入急症室,我看看阿媽的間表是10點要回到公司,而阿媽是睡著的。阿媽睡醒後我問如何,她說:「想去明愛醫院睇急症。」,因為她的眼科病歷是在那邊。後來阿婆就陪阿媽去明愛醫院,而我就要留在家中湊阿B,她們出門口時是早上9點幾。


她們在11點幾時回來,睇到阿媽有事的眼已被野蓋住,阿媽當然去休息一下,阿婆整理家務,而我就將馬蹄削皮,因為今晚煲〝紫菜湯〞,我一邊削皮一邊看住阿B。吃過午飯後,阿媽仍然好痛。


阿媽:之前睇完就不痛,點解今次唔得既,仍然好痛。


我:可能天氣乾燥。


阿媽:你幫我搵上次你比我的止痛藥我吃。


這些止痛藥是我去醫院睇骨科專科醫生開的,其實是普通止痛藥,我見對我沒用,所以給了阿媽。阿媽之前睇醫生時,醫生都有講過天氣乾燥都會影響到隻眼,如果要康復就要做手術。跟住電話響起是阿媽公司來電,了解現況,我聽到阿媽話:「醫生寫了2日病假給我,因為明天我都要去覆診,但我明天本身是假期,所以我叫醫生寫1日假給我就可以。」,其實阿媽都是一個勤力的人,她取過公司幾次獎金,這些獎金是做得好才可以取到。


點解阿媽隻眼會這樣?


阿媽隻眼是在公司整到的,是她自己不小心,她在數A4紙時,被紙界到隻眼,但當時她沒有出聲,只是自己去睇醫生,沒有給公司知道,近這2、3年她的眼都有不舒服,成日都好似有野〝吉〞住隻眼,尤其天氣乾燥更甚,唯一解決辦法就是做手術,所以現在隻眼要長期覆診。不單只是這樣,還有一樣是她的腳都有些問題。


為何隻腳又有問題?


隻腳又係在公司做野整到的,阿媽做的職位是最低級,同她一職位的工作需要輪流做,咁當然好多野都要做,少不免爬高爬低。有一次她爬上一條摺梯做清潔工作,一不留神在摺梯滑下整傷了,但她照樣沒有給公司知,自己走去睇醫生,弄傷了,現在間中都會痛。


我地一家人都不明白點解有事發生時不向公司回報,有什麼事公司可能可以幫到手,你回報了都可以claim工傷,如果到有事要請假就麻煩,到時〝口同鼻嗌〞都唔知點好。

無料カウンター

2 則留言:

  1. 其實係為自己著想有乜整親都要claim返工傷呀. 呢個都係自己o既福利呀!!! 反正都係保險公司俾之麻.
    伯有要保重身體, 事事要小心呀!!!
     
    [版主回覆11/22/2007 08:32:00]阿媽前1、2個星期好似講過claim過對表現有影響。我諗係自己係公司個record會花,而家老豆陪阿媽去左覆診。

    回覆刪除
  2. 希望伯有o既情況會慢慢轉好啦.
    [版主回覆11/22/2007 17:37:00]今日覆診好過尋日,冇尋日咁痛又不用蓋住隻眼,好左好多,多謝關心。

    回覆刪除