2007年11月10日星期六

感覺好像做了警訊主角

無料カウンター

之後我地與高達叔叔吃晚飯~



前日我與熊貓姐姐試過開心果姐姐新買的褲後,都好鍾意,所以就相約了尋日一齊去買,但開心果姐姐冇去,因為佢要去露營。我地就依照開心果姐姐形容的路線去找那間店,我地行左2個圈才找到。



入到去個售貨員就係咁sale我地,我地搵到想要的褲睇緊,佢就話熊貓姐姐著M碼就得,我地話唔得。雖然,熊貓姐姐身材中等,可是她的坐圍比我與開心果姐姐還要大D。


我地:M碼與L碼尺寸相差多少?


售貨員:M碼細2寸。


我地:尋日我地試過朋友的L碼很舒適,我地想要2條L碼。


售貨員:售貨員:哦!係咪差不多收舖先黎果個?


我地:唔知丫!


售貨員:係咪~圓菇碌架?


我地:係丫!係丫!(一邊笑一邊答←好衰),咁有冇得平?


售貨員:你地簡多2件野,就有一樣唔駛錢,而家做緊promotion買3送1。


我:即係計最貴果3件。


售貨員:好抵架!你地簡唔到我先齊頭比你,齊頭比你都係平9蚊,你簡多2件仲抵喇!


其實,我心諗原本買1件變2件,除開係平,但我又要買多件咪比多左錢,係你抵過我至真。不過,我地都有睇,如果有合心都會買,但真係冇,個售貨員跟住我地係咁sale,我最怕係咁,你比我自己睇仲好喇!最後都係買左2條褲收齊頭數,我叫老公去比錢,佢貨都冇比我地check,我都唔問怕佢再sale我地。



我地行左幾步,老公就話將我條褲擺係佢個袋內咪唔駛拎住,熊貓姐姐叫老公〝唔該~順手擺埋〞,老公發現2件褲厚薄唔同,之前我都懷疑點解我的紙袋會將膠紙爆開,而熊貓姐姐的紙袋可以黏得埋袋口,我再摸下我條褲是厚身,而熊貓姐姐是薄的~真係唔同喎!再拆開個膠袋,質地唔同,顏色唔同,立即折返詢問,因為我地是要厚的。



我地:點解2條褲厚薄都唔同既?


售貨員:係咩?一樣。(齋睇)


售貨員:哦!佢係2 lot貨,厚身是舊貨、薄身是新貨。(用手摸2條褲後講)


我地:咁仲有冇厚身架?


將2條褲併埋比對,薄的比厚的腰細2吋,咁即是係M碼喇!但售貨員都仲話一樣,再用尺度話只是相差一寸,我睇係2寸,我自己再度~真是差2寸。熊貓姐姐又怕脾位唔〝arm〞,就將條褲併在自己腳上,售貨員話一樣〝arm〞,售貨員唔知我識做衫厄我,就算唔識都識度喇!去搵左條新既出黎話一樣,我叫佢拆開睇又係薄,唔拆就話一樣,擺明厄我地,但我地要厚的,跟住又搵多一條都係薄。


售貨員:冇喇!你返去試左唔合穿,再拎返黎換另一樣野。


熊貓姐姐:咁有冇得試架?(試身室)


售貨員:我地呢到冇得試。你返去試唔合穿回來換另一樣野。


熊貓姐姐:商場係咪有厠所?


我:有,但好似係商戶專用。


售貨員:唔好~呢到厠所好污穢不堪。你回家試唔合穿返黎換另一樣野。


我地在店內堅持要厚的,佢堅持冇貨、回家試、不合適可以貨換貨,跟住有客入黎,另一個售貨員去招乎客。



原本我想叫佢訂一條回來比我地,因為我地比晒錢,我知是可以咁做的,不過,不用出聲。


售貨員:貨倉好似有貨要搵,開單比你地有貨就通知你地取。


熊貓姐姐:好丫!我唔急。


拎左張單,跟住我地就走。


熊貓姐姐:話下星期佢應該會打黎。


我:問張單有冇店鋪的電話,有電話有事都可以問下。


熊貓姐姐:唔知喎!應該有架麻。


我:唔知喎!如果係現沽單咪冇囉!快D睇下先。


真係只是一張現沽單,連名都冇簽又冇公司印,又要折返問電話,熊貓姐姐話拎完電話就離開呢到~十分多人。在店內好多人,佢寫左電話和舖號係張現沽單內。



1.   佢一直都話冇貨,點解唔比反一條褲的價錢我地。


2.   成日都話一樣,但我地已試過係L碼合適,係都要我地回家試。


3.   佢話貨倉有貨都係想打發我地走,因為返回店鋪詢問初時是沒有客,到後期店鋪就越黎越多客,可能怕我地會影響佢既生意,唯有用借口攪掂,點解之前又唔話有呢?


4.   薄身的布做不出厚身布的褲款,就算是合身,但穿著出來的型不及厚的好看。


沒有留言:

發佈留言