2007年11月19日星期一

全身骨都痛,不是我,而是他!

無料カウンター


今日主角不是我,而係肥阿哥是也!


今日真係唔多願起身,因為連續3日都好夜訓,星期五、六零晨4點幾睡,至於尋晚睇〝鋼之練金術師〞零晨3點才睡,當然老公有陪我喇!買左〝麥麥〞做早餐。


早上回到家吃完早餐,阿B都未起身,我見自己有D眼訓,所以走左去睡。約9點電話響,我立即彈起身聽,因為怕嘈醒阿B。


肥阿哥:你係邊到丫?


我:我係屋企囉!


肥阿哥:咁你一陣買個火煺通粉比我。


我:即係早餐喇!你點丫?


肥阿哥:嗯!我冇野喇!但周身骨痛。


我:咁我一陣帶埋阿B過黎!阿B未醒。


肥阿哥:你大約幾多點過黎?


我:等阿B醒左、食埋奶大約10點。


掛線後我繼續睡,突然聽到阿B叫,我走入房睇唔係,為免再係咁我就睡在阿B旁。約10點阿B醒,但我沒有理佢,因為我好攰,佢見我郁就一個頭撞落我個頭上~好痛丫!跟住食奶、中場休息、食藥、滴眼水,都係唔肯食奶,當時已11點唯有帶埋過去,跟住去買早餐。


阿B過到去都係唔食,我就比肥阿哥既通粉佢吃,食左少少就唔食。我見此就比左3條手指餅佢吃,但係食餅時發生左一D奇怪野,當時肥阿哥躺在地上,而阿B坐係肥阿哥前面〝face to face〞。


第一條:我問阿B比唔比伯伯食?肥阿哥都問比唔比?點知阿B比肥阿哥吃,仲成條食晒!


第二條:佢比肥阿哥食左半條,跟住拎返自己食埋果半條。


第三條:肥阿哥吃左一啖,自己又吃一啖,佢地你一啖我一啖吃晒成條,不知幾sweet丫!真係羨慕!


阿B好少會比人吃,我同肥仔都係間中問才比,其他人佢都唔比,今次比肥阿哥食不知幾慷慨,因為阿B好窮寒架!從來不會同人分享,不過唔食得既都會比我食,例如:奶咀,有時你唔問佢,佢都會比你食架,食得既就免問喇!肥阿哥忘了叫我買〝快熟通粉〞,咁我就話晏D買過黎比佢,順便拎〝冬青膏〞、〝長效〞比佢你。


12:05p.m.:離開肥阿哥家,跟住我就同阿B落會所玩,遊戲室冇人阿B圍住個滑梯走,我就係另一邊擮佢~開心到不得了,玩左幾個字阿B自己行出遊戲室,繼而行去大門要離開會所。


回到家我諗橫掂一陣過去不如係肥阿哥到食埋飯,老公成日都想食〝肥牛烏冬〞就煮這個做晚餐,再買金菇、娃娃菜夠清淡,再加埋我醃雞翼去煎夠晒喇!我就立即去通知各人。



阿B吃左1、2啖飯就不吃,又唔肯訓,但我太攰睡著了,不過我知阿B間中有攪我,最後阿B用鐵頭功叫我起身~痛到我丫!我起身時約3點,見佢沒什麼吃過就開6安奶,都唔敢開8安怕他吃不完就睡了,點知真係吃剩2安就趴轉睡了。


阿B大約睡了1個鐘就醒,阿媽叫我拎一大壺湯過去大定一齊飲,咁我唯有等埋肥仔一齊過去,因為我一個人要抱住阿B、阿B一袋裝備、一大壺湯、手袋、一袋野(自己)。肥仔回來叫他不要太耐,因為他要洗白白&屎CC,我怕肥阿哥肚餓,到現時為止他只吃了我今早買去的早餐,但見仔話好難架喎!我唯有比佢選擇(一) 拎阿B裝備&壺湯、(二)抱阿B,佢梗係選(一)擇拎野喇!阿媽叫我放低袋野比埋肥仔拎,因為我一陣再要去買野食比肥阿哥、惠康(預備今晚晚餐),我話唔駛我自己拎,肥仔要拎湯會好〝倫俊〞。


我抱阿B再拎埋手袋和一袋自己野走人,去買左野比肥阿哥食先,再去惠康。上到去整整下野才記得忘了買〝快熟通粉〞比肥阿哥,因為一心想快D上去怕他肚餓,肥阿哥話唔駛用碗仔翅、燒賣、牛肉代替左〝快熟通粉〞飽飽喇!



全部野準備好,等各人放工回來就可以煮。娣婦都有問我有冇野可以幫手,不用了,但後來我煎雞翼時想再邊煮烏冬,我怕雞翼燶,因為我醃雞翼時忘了醬油是〝豉油〞落錯左〝老抽〞。



剛好阿嫂回來入廚房,我就請阿嫂負責煮烏冬,我地2個分工合作,但係有時肥阿哥又叫左阿嫂去,因為佢好痛。肥阿哥食左少少就唔食~太痛去左抖抖,佢話連呼吸都痛。後來我洗碗時叫左阿嫂幫佢搽我給他的冬青膏,搽完覺得好左D,跟住阿B扭要走,我就同阿B講洗完碗去會所,阿嫂與娣婦就帶左阿B去,到我洗完碗就回來,我冇得去添,肥阿哥見到阿嫂就話鬆左好多,大家飲埋湯就散Band。


肥阿哥頭先執野時搵到比我的。



 


沒有留言:

發佈留言