2007年11月25日星期日

〝C+偵探〞、〝出埃及記〞

無料カウンター


今日11點幾我打比肥仔問去唔去肥阿哥到?點知係娣婦聽電話,我當然有照問喇!因為尋日肥阿哥自己一個人係房睇〝C+偵探〞~郭富城主演的,而我地就係廳打機,在食飯時,我說我未睇喎!肥阿哥話明天黎睇咪得囉!


肥仔12幾打黎話阿B今日唔返Playgound,因為剛睡了,佢仲叫我打比肥阿哥,佢會1點去我附近吃野,而肥仔自己就等阿B醒左先至算。可能肥仔來電嘈醒左老公,我就叫佢梳洗。


我地集合後去左一間茶餐廳,這間是我與老公之前吃過2次都不好吃的,但今次出乎意料之外好吃,由其是肥阿哥既〝照燒西冷〞,但我既〝白汁雞皇飯〞都不錯,老公與阿嫂既〝星洲炒米〞就失色少少,但唔係唔好食,係冇我地既咁好食。肥阿哥拎左隻〝出埃及記〞出黎,係頭先等我既時候去買的,我聽講幾好睇,肥阿哥都係咁講,一陣有時間可以睇埋。





我地大家都估唔到茶餐廳都有〝照燒西冷〞和有咁好既水準,可以與阿蘇介紹係〝宜家〞食既燒牛肉有得比,但肥阿哥覺得好吃過〝宜家〞,而老公就覺得〝宜家〞好吃D,因為上次肥阿哥去果次既牛比較〝鞋〞,不是平時既水準。


在用膳中途肥仔打比阿嫂:「阿B醒左,娣婦想帶阿B去公園,阿B吃埋2啖粥就會出門口。」,阿嫂忘了問要唔要買野比佢地食,咁我就打比肥仔問,佢地要食〝吉野家〞,我地吃完就行左一陣先去買〝吉野家〞。


經過商場買~〝馬仔〞係阿嫂想吃、〝光蘇餅〞係我想吃、〝芝士條包〞係我買比阿B吃的。



尋日阿嫂買左比肥阿哥好似幾好,所以我又買一個試下。



阿B係公園玩得好開心,跟住我地返肥阿哥家,與阿B洗完白白後就開始睇戲。肥阪哥話睇〝C+偵探〞一秒都不能走開,如果唔係就唔知佢講咩!這套戲是一貫〝彭氏兄弟〞作風,真的不錯。我地睇完還有時間剩,跟住就睇埋〝出埃及記〞,但不及〝C+偵探〞好看,有一些失望,娣婦仲話悶到想訓,佢地都話唔知講乜。



C+偵探


演員:郭富城、廖啟智、成奎安、商天娥、黎耀祥、小雪、谷祖琳、劉紹銘、黃德斌
導演:彭順
電影類型:劇情懸疑


故事簡介


亞探(郭富城 飾)是個孤兒,父母失蹤了三十多年,下落仍然不明。阿探是個性格樂天而勤力的私家偵探,他因為有深近視而不能投身警界。他查案時有一特別嗜好,就是喜歡用手提電話中的相機拍下所有關鍵細節。
一日,一名叫肥龍的男子拿著一張相片登門找亞探。聲稱相中女子要殺他,希望亞探找出女子下落。肥龍看似喝醉語無倫次,但他取出一大?鈔票給亞探作預支酬勞,令亞探不能抗拒。肥龍一面拜託亞探,一面口吐白色穢物,情境異常詭異。
亞探根據肥龍相片開始著手偵查,卻不知自己已身陷一個匪夷所思的詭秘殺局,懸疑凶險之處令人手心冒汗……



出埃及記


演員:任達華、劉心悠、張家輝、溫碧霞、邵美琪、余安安、林家棟、詹瑞文
導演:彭浩翔
電影類型:劇情


故事簡介


詹建業,任職軍裝警員逾二十年,雖多次參與升職面試,卻未能成功獲得擢升。雖然如此,但妻子張芳仍默默在背後支持他,不時予以鼓勵,令詹十分感動。可是,張芳母親卻一直對詹冷嘲熱諷,更不時勸戒張,該找個條件更好的男人付託終身。某日下午,詹為一名涉嫌在女廁偷拍之疑犯關炳文錄口供。關不單否認指控,更告訴詹,他在女廁無意中發現有個女人組織,正進行殲滅全世界男人的計劃,由於計劃需要秘密進行,不能洩漏任何風聲,因此她們選擇在沒有男人的地方─洗手間─定期會面,互相交換情報,這正好說明為何女人在洗手間所花的時間較男人長。關決心潛入女廁,搜集她們談論集體殺害男人的證據。詹認為關之說法十分無稽,但亦如實記錄在案。豈料當天晚上該份供詞不翼而飛,而女督察方子晴接觸過關後,關便急改口供,更大方認罪,引起詹之好奇,調查之下竟發現自己妻子亦與該組織有關…

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言