2007年11月2日星期五

罄過火屎‧‧‧好耐無噬人喇!(Now TV篇)

家中事無大小都係我負責,當然老公都係我負責,所以與客戶服務員電話接觸機會比較多。


雖然,我個人係

,但我唔係亂咁鬧人的,除非果個人態度差,我才會出招
。我每次打去客戶服務部都會寫低當日日期、時間和客戶服務員名,以備不時之需,到件事完結我就會將它毀滅。


尋日好忙要幫肥仔打電話去〝HP〞搵人維修個mouse

,跟住又要幫老公打去
&
問野,再打埋去
問野。點知比
&
客戶服務員


個客戶服務員態度好好
,有問必答,我問左老公&肥仔賬戶既野,我諗緊我家從未收過
盒,咁我就問下電腦有冇記錄我地有盒,點知check機真係記錄我地有個盒,但家中事無大小都是我負責,但我從來都未見過這個盒,佢就叫我打去
問清楚,如果要收回個盒,而我地冇要比$800,咁我即刻就打去
客戶部,但態度差。


我:由頭覆述一次比〝Now客戶服務員 A〞聽。


Now客戶服務員 A:你應該有個

盒。(check電腦)


我:但係我從來都冇收過喎!我用

時,你地
應該未開,咁我點會有呢?


Now客戶服務員 A:但你應該係有個

盒。(check電腦)


我:咁你地

開左幾耐?


Now客戶服務員 A:mm‧‧‧,2-3年。(唔肯定語氣)。


我:網上行我都用左4、5年,咁點會有收過個盒。


Now客戶服務員 A都係話我有個盒,我見佢又唔肯定又好似唔明我問咩,我就用不同形容詞問到佢明為止。


我:咁你地

開台幾耐?、咁你地
開辦左幾耐?、咁你地
開始左幾耐?


Now客戶服務員 A:mm‧‧‧

(仍然唔明我問咩)


我:咁你地

創辦左幾耐?


Now客戶服務員 A:我都唔清楚。(終於明喇!)


我:我真係冇收過。


Now客戶服務員 A:有冇收埋左唔知?


我:我肯定冇,因為家中事無大小都係我負責,我都冇見過。


Now客戶服務員 A:之前係你地要求過cut

。(check機)


我:咁幾時cut?


Now客戶服務員 A:資料太耐check唔到。咁要等另一個部門check。


我:要等幾耐?

Now客戶服務員 A:一、兩日。但係你比返我地應該要簽收,咁有冇簽收單?搵下D單。

我:我記得冇簽過(跟住搵單),我搵唔到有簽收單,更加冇一張單係寫我有收過個盒。


跟住我問佢有關裝

既事,佢態度由差變好,仲好積極添,因為肥阿哥叫我地cut
,咁我咪問下資料比較下先。


我:但係我冇個盒點睇?咁我咪要比$800~


Now客戶服務員 A:唔駛。你只要比3百幾蚊就以有個

盒連安裝費。


〝唔駛〞意思係〝唔駛咁貴〞,我真係冇收過咁樣咪即係話我唔見左個盒。

貴過
好多,我話要同家人商討一下先,我心諗〝平時我都少睇電視係阿B&老豆睇,而且係老豆比錢,我梗係要問下先〞。


Now客戶服務員 A:一陣再打黎。


我:屋企人未放工回來。


Now客戶服務員 A:咁我明天再打黎。


我:好丫!


正當我想問實係咪幫我check和一、兩日內係咪有人覆我就收線,佢掛住猛sale我

,唯有再打多次上去問,我當然再覆述多一次比〝Now客戶服務員 B〞聽。這個〝Now客戶服務員 B〞比之前的態度更差勁。


我:(將問題覆述一次),之後再問你同事有關裝

野,就冇再re-confirm我係咪幫我check&一、兩日回覆,所以我再打上黎。


Now客戶服務員 B:你係冇

盒。(check機)


我:真係冇?


Now客戶服務員 B:係~你冇盒。


我:頭先

果邊話有,叫我打黎
問清楚,你地Now客戶服務員 A都話有,但係check到係我地自己cut左
,但資料太耐要另一邊check架喎!


Now客戶服務員 B:咁佢叫你打黎做咩?(態度極惡劣、無禮貌

)(佢→網上行客戶服務員)


我:唔關

事,個問題未係
到,係在
到,
check到我應該有個盒,但佢都唔清楚怕答錯我,叫我打去
問清楚。你剛才既同事都話我有個盒,但係我地cut左,資料太耐要另一邊check,跟住我有關於裝
既野要問,你個PPP(Now客戶服務員 A)同事就猛sale我
既plan。我個問題係我冇收過,如果你地要收回,我就要比$800~,我想攪清楚呢件事。


〝Now客戶服務員 B〞聽完後即刻

,再check機話我地從來都冇申請過
,你用緊既係獨立上網,唔係上網連
一齊,所以係冇盒既。


我:咁即係你地唔會向我地收回個盒喇?我唔駛比$800~


Now客戶服務員 B:係唔會向你收機&收$800~


呢件事擺明係Now客戶服務員 A昆我喇,所以今日佢都冇打過黎,而〝Now客戶服務員 B〞一早講我從來都冇申請過

咪得囉~徙晒我D時間,終於輪到第2件激氣事喇!


待續‧‧‧


沒有留言:

發佈留言