2007年11月14日星期三

好乖喎!

無料カウンター

每日阿B會睡1、2次,第一次早上11、12點,第二次下午3-6點或者早上唔訓,在下午睡一次,跟住夜晚就一覺到天光。


今日我返到去阿B已經起左身,朝早阿公抱住阿B食藥&滴眼藥水,之後冇扭計仲肯比阿公抱住很少見的,跟住又要落地趴係阿公大脾上面。



但到了第一轉的睡眠時間都唔肯訓,同佢入房睡上左床一陣又要出廳(幾次)。唯有食完午餐再試。阿B又唔肯食粥、飯,唯有開多4安奶,等佢食完訓,點知食完都唔得,我就唔埋佢,因為星期六買左條褲太長要挑短褲腳,我就由佢自由活動。


提外話:


唔好以為我好叻,我改褲腳好簡單,除牛仔褲外,全部都係我自己挑短褲腳,我只是將褲腳多餘的摺上去,然後挑短就係咁簡單。可能會問我唔駛跟住個型修改咩?不用,每次都是這樣改,但沒有人發現。



我係餐枱改褲,阿B玩玩下趴底係我身後既米奇地墊上,我間中擰轉頭睇下佢,佢初時都係張開眼望住我,後來隻眼仔開始〝Dup下Dup下〞

,不知不覺間訓左喇!唔駛人陪都訓左,佢真係眼訓到暈。



不過,頭先阿B係吃奶中場休息玩時撞落張餐櫈到,個人中擦損紅左。今日阿B〝跌跌、碰碰、撞撞〞好多次,所以我地好怕佢眼訓,每次眼訓都出事。


1 則留言:

  1. 真係訓得好冧喎...
    [版主回覆11/16/2007 02:05:00]係丫!好似樹熊咁!訓到頭仔都濕晒,近幾日都係廳與阿B一齊訓,等佢熟睡後才將他搬回房。

    回覆刪除