2007年11月28日星期三

嗚~嗚~嗚~唔好丫!

無料カウンター

阿B今日動向:成日卒眼、眼訓唔訓、喊


11點幾(a.m.):阿B就睡了第一轉。


12點、1點(p.m.):阿B食左半碗粥。


2點幾(p.m.):已經開始眼訓,我就同佢洗白白,然後開奶,中場休息時差不多訓著,又突然彈起身玩,之後再食埋剩下的,食食下又想訓,但係阿婆落完街返黎,關門時大力左D,阿B就醒晒,剩下少少都唔食,立即起身行出行口,再繼續玩唔訓。


4:00p.m.:見到我整既曲奇就嗌〝mum mum〞,自己又走去拎,但放得高拎唔到,但都食左2塊,再睇埋芝麻街都仲未捨得訓。



終於到5點幾我要洗白白,但係阿B眼訓到眼仔又紅又〝Dup〞

,於是就叫阿婆係廳拍下佢睇下訓唔訓,然後熄燈又熄電視,都唔得就等我白白完後接手。果真未訓,我就與阿B入房睡,阿B起勢咁卒眼,我唔準佢卒眼又喊,我見佢條片要換,佢趁我換片又卒眼,卒到眼仔紅晒又少少腫、又喊


剛巧阿媽放工回來話佢唔訓比佢出黎,換完後我抱起、放佢落地,佢又唔肯落地,落到地又攬住我隻腳,阿媽入黎抱佢又唔過去,係要攪緊我隻腳,之後阿媽抱左佢出去,還不停的喊,我話:「唔要佢。」,雖然,阿媽抱住阿B,但佢仍然望住我,然後其中一隻手朝著我的方向伸前

,示意要去我到。


最後,唔知點解佢落左地,阿媽就拖住佢,然後佢帶阿媽朝著我的方向走,我踎下與他講左幾句道理,跟住抱起,佢就立即唔喊,仲黏副我實一實~真係唔知好嬲定好笑。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言