2007年11月24日星期六

唧花曲奇 (內附食譜)

無料カウンター


我覺得今次比上一次〝唧花果醬曲奇〞好吃,今次我是用了一盒Plain Flour,因為用不完的麵粉常常都會〝out〞穀〝牛〞,所以我會將份量改了,再寫多一次食譜。


老公沒說不好吃,但他有一些問題就係~吃過後說:「味道咁淡既?係咪冇落糖丫?」,我梗係有落糖喇!跟住佢就比我試,初初入口是沒有甜味,但再吃就發覺有甜味,我是一個吃東西很濃味都覺得剛好,老公難度你病?


老公特別要求曲奇不要果醬,所以我有機會做實驗〝唧花〞,而家我都掌握到少少喇!



唧花果醬曲奇


食譜來自:專業糕點製作


材料:


軟牛油    Butter (Softened)                              340


糖霜 Icing Sugar                                                151


雞蛋 Egg                                                               1 1/2


麵粉(過篩) Plain Flour (Sifted)                       454


士多啤梨果醬 Strawberry Jam                      適量


* 原食譜用〝黑加侖子果醬〞Blackcurrant Jam


做法:


1)      牛油、糖霜打起。


2)      加入雞蛋,繼續打起至鬆軟狀。


3)      加入麵粉,拌勻。


4)      把菊花形唧咀放入唧袋內。


5)      將材料放入唧袋內。


6)      焗盤鋪上焗爐紙,唧出圓形。


7)      用手指在中央輕輕按一下,放入預熱170度的焗爐內,焗約18分鐘。


8)      果醬攪軟放入唧袋內。


9)      唧在已焗至金黃色的曲奇中央。


10)  放回預熱的焗爐內,焗約3-5分鐘。


* 唧袋用兩張摺,較厚及不易爛;果醬可選用自己喜愛的味道。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言