2007年11月29日星期四

學大個、眼訓、扭計

無料カウンター

今日早上11點幾〝四大長老〞就開始起行回鄉飲,全屋就得返我與阿B兩個人,我覺得得兩個人時阿B係乖過平時,而我地晚餐會係肥阿哥家吃兩姑嫂攜手合作~來一客肥牛烏冬


阿B常常都會攪這個櫃,但之前阿B自己玩這個櫃的小椰漿罐頭被整親隻腳仔,所以停玩了一段時間。近排佢又開始玩返,仲會將D物品由這裡搬到去那裡,玩得好開心。我地都好怕佢會整到,叫停左佢轉頭又再攪過。



玩到好眼訓又攰,就走去地席到〝嘆抖吓〞,跟住就〝再戰江湖〞。



睇下佢幾曳,前幾日自己撞落這個白色櫃攪到塊臉瘀晒都未散,而家又唔知驚做埋D危險動作,小朋友真係有用不完的精力、話唔聽。不過,以上情況都係阿B這階段會做既事,是正常和正確的。



之前成地物品我已執拾好,之後阿B又返轉頭,我以為佢又攪攪震,今次相反阿B係地下拎左支茄醬放回櫃內,但佢還未懂這種動作,加上放不對位置,所以跌回地上,之後佢索性將D物品掉晒落地,又再搗蛋。



我與阿B訓左好多次都唔得,而肥阿哥又等緊我過去,所以執好晒野就過去。見到肥阿哥隻眼都〝Dup〞晒與阿B一樣,所以肥阿哥就同阿B訓,結果一樣,唯有大家一齊玩喇!


阿B終於捱到開餐喇!初初都幾好~肯食,跟住又要自己用餐具食,到中後期就開始扭計、唔食、喊。肥阿哥係鍾意小朋友,但佢冇耐性,所以佢就話阿B幾句又輕輕拍左阿B一下,跟住阿B喊得仲勁。


阿B個個都唔跟係要去我到,雖然我未食完,但見到佢好悽涼,所以抱抱他~止喊,抱左一陣想轉人又唔得,轉人又喊,後來阿嫂抱走左阿B一陣就冇事。


吃過晚飯,我睇下隻錶原來到了阿B吃奶時間,怪唔知得扭喇!所以我就叫肥仔開奶,阿B真係好攰,不知不覺飲飲下渣住奶樽就乎乎大睡了,我與肥阿哥不停影相都唔醒。



你睇下佢對肥嘟嘟手仔、腳仔,佢腳上粒墨出世係冇架,有一日突然標出黎。其實,阿B算聽話架喇!


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言