2007年11月17日星期六

我是這年代,你係咩年代?睇下喇!

無料カウンター

今日肥阿哥、肥仔分別打黎叫我去肥阿哥屋企玩,今日零晨4點幾才睡,所以等到老公起身都下午4點幾。


到黃昏6點幾才到達肥阿哥家中,我入左去肥阿哥電腦房睇到有幾隻模型,就立即出去廳睇下之前的高達。


唉!唔見左既~再走去飾櫃左睇右睇。在飾櫃內還有很多是我與肥阿哥年代的模型公仔,相信大家都知道我大約幾多歲喇!係丫~我好老架喇!哈~哈~!咁唔知大家又認識幾多,知唔知道它們的名字呢?


現在的卡通片都冇以前咁好睇,我覺得有D聊,恕我不懂欣賞。可以在這裡找到很多這個年代的歌詞:http://cyw.hkcampus.net/~cyw-ncc/cartoon.htm



哦!原來高達搬家了,它們身處最高的地方。



〝神勇飛鷹俠〞搵唔到歌詞。


小露寶


大踏步神情確威武,小子大名露寶,人人皆知道,(白: 小露寶黎啦 小露寶好野),又賣力 又肯做,身手好似超高,朋友休睇少我係機器製造,樣樣都會做 唔係似膽粗,全世界認真少有,周身鐵鑄做,行俠仗義立志高,不畏強暴,更有驚天本領值得驕傲


三一萬能俠


奸奸奸奸,或卡意 衣咯痴嫁,,乜卡lee air 踢, 結他 薯爬呀沽, 梳啦他卡沽, Getta Spark, me撻卡 隔他衣, 結他呀 咯 播 打, 吉~ ~ 結他 吉~, meet豬咯 歌歌籮嫁, 嘻陀住lee啦呢~吧, 嘻陀住籮 些衣既話, 吃沽萬爬華下, 呀沽哦 月lu恕啦, 結他爬唔痴, Getta Punch, ~ ~ ~ ~, ~~ 籮播,Getta Robot



老公&肥阿哥喜愛既〝咸蛋超人〞。



飄零燕   主唱:蔡麗貞

Yor Ku Lu Yor Ki Ku Li Yor Ku Ku Li Yor Ku Ku


Yor Ku Lu Yor Ki Ku Li Yor Ku Ku Li Yor


迷途迷途孤燕 未得歸家 這小孤燕


夜晚嚇怕小燕 小燕徨恐的小燕


乳燕乳燕望著天天邊 誰同情小小孤燕


徬徨乳燕       迷途燕孤單小孤燕


Yor Ku Le He Le He Le Yor Ku Le He Le He Le


Yor Ku Le He Ho Li Yor Ho Ho


Yor Ku Le He Le He Le Yor Ku Le He Le He Le


Yor Ku Le He


小孤燕



叮噹


人人期望可達到,我的快樂比天高, 人人如意開心歡笑, 跳進美夢尋獲美好, 爬進奇妙口袋裡, 你的希望必得到, 離奇神化不可思議, 心中一想就得到,想小鳥伴你飛舞, 雲外看琴譜, 你睇 叮噹來啦, 叮噹呀 誰都喜歡你, 小貓也自豪, 叮噹呀 誰都喜歡你, 小貓也自豪



IQ博士


靈感IQ稱得上,十分之高超,, 創作力量同幻想, 會嚇你一跳, 小雲同小吉好重要,美夢如炸彈,開心的轟炸,天空朗日也偷笑,豬仔來啦! 無愁無慮似天使,天天帶著笑,浮浮沉沉天空裡,自在像小鳥,古怪事情,多得很想講也講不了,人人朝著那方向,心中帶著笑,浮浮沉沉天空裡,熱烈地呼叫, 興奮事情,嘻嘻哈開心到不得了



怪物小王子
主唱: 胡渭康 曲:小林亜星/ 藤子不二雄 詞:鄭國江



我唔吽豆 不算反斗 不識得憂共愁
為人活潑自由
愉快趣怪古怪動物能做朋友


但係遇著小姐好怕醜即刻走
永遠不會害怕妖魔與怪獸


同怪獸決斗
要記得搵我幫手
激光閃閃火勢洪洪電光直透


同怪獸決斗
要記得搵我幫手
激光閃閃火勢洪洪電光直透


怪得夠妙怪得奇
有名怪物王子



忍者小靈


又越過高山又越過谷,忍者身體似飛機,天空任意飛,正直善良靈精令人地歡喜,讓兩眼睜得圓圓合緊那小嘴,隱起面貌矇起了面腮也漲起,捉惡人靈敏身手快似電光去,捉壞蛋新招古怪好比玩把戲,談話似詩那樣禮貌又神氣,小孩子最友善與你做朋友,忍者喜歡你,讓兩眼睜得圓圓合緊那小嘴,隱起面貌矇起了面腮也漲起,捉惡人靈敏身手抉捷電光去,捉壞蛋新招古怪好比玩把戲,談話似詩那樣禮貌又神氣,小孩子最友善與你做朋友,忍者喜歡你



1 則留言:

  1. d 公仔真係多得好緊要, 相信有幾百個, 我都係呢個時代o既人, 所以都識得呢 d 公仔係乜水. 哈..
    [版主回覆11/19/2007 15:20:00]有D我都唔記得咩名,都係上網搵返個名,我都有好多扭蛋公仔,希望遲D間屋有位可以擺出黎喇!

    回覆刪除