2007年11月21日星期三

不要說我啞~飽飽、連續2日中頭獎

無料カウンター



(圖一)



今日阿B起左身出到廳唔多願郁,到我開奶比阿B食時,發現阿B個頭多左撻好似胎記既野(圖一:粉紅色圈),娣婦話尋晚阿B係阿公張床跌左落黎,仲好大聲添。



中場休息我見佢都係冇乜反應就開電視比佢睇,開頭都係冇反應,但一播Pingu就即刻有反應,又起身行去電視前、囡枕頭、跳舞‧‧‧。



尋日阿B已是〝16月〞大,四大長老成日都話阿B咁大都唔講野又唔叫人~怕他是啞的,成日都話要同佢去睇醫生睇下要唔要剪利筋。今日阿B食午飯前吃了半碗粥,但係我地食午飯時又要食,吃了2湯匙後就唔張開口,阿婆就話阿B飽喇!但我都比多一匙羹佢吃睇下係咪真係唔食,點知我聽到阿B講〝飽飽〞,跟住阿B想要水樽蓋,阿B都未〝依依~哦哦〞阿婆已經比左佢,試問咁樣駛乜學講野呢?阿B名符其實〝飯來張口、衣來張手〞,你話點教,同佢地講過好多次,我真辦法,唔好再話阿B唔識講野喇!你明點解喇!



近排阿B唔知點解到晏晝才睡,今日又下午2點幾才睡,但只是睡了一個鐘到,唔知係鄰居唱歌大聲定佢自己肚餓,睡醒就喊到唔收聲,我抱左好耐都唔得,最後將他的頭貼在我的頸上才安定下來,但我放他落地又喊,唯有再抱起他。跟住我叫阿婆幫我抱住,然後去開奶給他,他一口氣吃剩約2安奶,平時是吃剩4安的。跟住阿B走去同阿公玩,他以為阿公追佢,立即轉身走,就係咁〝扇〞腳撞落去張餐櫈到又瘀多一撻(圖一:藍色圈),當然有喊,但我出絕招~野食,立即收聲。但係佢都唔知驚,之後仲踩上個古到,踩難左。



  今晚老公與肥仔都夜收工,所以約埋娣婦收工一齊去買野食,買完野食我地與阿B去坐車車&彈波波,娣婦話下次要錄低阿B行路的片段,因為大D行得穩就唔會再見到頭先既情況,頭先佢行到好似跑咁就跌就跌,個姿勢仲要好攪笑~一隻手前一隻手後,好似騎師打馬鞭咁,又似卡通片人物跑既動作。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言