2007年12月31日星期一

Kwaii

無料カウンター

尋日老豆放工買左盒藍莓比阿B,阿B拎左即刻連盒一齊食。


老豆叫佢比姑媽洗阿B就立即比我,我見到佢個嘴係到郁郁下。



唔知點解阿B食到好似好口歪歪咁,但仲要繼續食喎!



睇下佢個肚幾勁!阿B大個左就唔好好似肥老豆咁喇~細個叫可愛,大左就叫‧‧‧



夜晚我與娣婦過去肥阿哥到先,因為仲要去買野和幫手,仲要等埋肥仔洗白白都好晏,所以留低阿B等肥仔一陣帶佢去。


門鐘響起,我由廚房望出去見到阿B好〝Kwaii〞丫!我快快整埋D野出去影阿B,因為套衫下季已不合穿。阿B鈍時變左明星咁,我又影、肥仔又影、肥阿哥又影,不知幾旺場丫!



阿B例牌週圍行,行下又玩下。



見到伯伯入書房又跟住入去攪攪振,你〝哩〞埋係個喼到做咩丫?



跟住阿B見到成枱食得既野又話〝mum mum〞,但都未食得,唯有比餅餅佢食住先,拎住又唔識開就叫佢拎比〝丈丈〞開。



阿B掛住睇電視伯伯比餅餅佢都冇反應,伯伯再係面前〝揚〞左好耐先見到,食完又去拎過。



睇下食到幾醜樣,成條口水絲〝叮〞住幾長丫!



食完餅餅又食藍莓,真係多野食。第一幅相顏色係咪靚過其他呢?因為係肥阿哥用佢自己部相機用架嘛!



阿B不知幾貪心,口都未食完,手又拎住粒。



睇下佢人仔細細坐到‧‧‧,冇野食就〝Bu〞,成個皇帝咁~真係嘆!


無料カウンター

2 則留言:

  1. 呀B著住套衫真係好得意呀!!Happy New Year!!
    [版主回覆01/02/2008 00:17:00]係丫~所以影左好多相留念,新年快樂!

    回覆刪除
  2. 細個少少肥不怕哦~!好可愛呀~!!
    新年快樂~!!
    [版主回覆01/02/2008 00:20:00]細個肥先可愛,希望大個唔好咁肥喇!新年快樂!

    回覆刪除