2007年12月30日星期日

Mickey Mouse Mousse Ring

無料カウンター


尋日同阿媽講左今晚回家吃飯,肥仔今早來電阿B放學後去肥阿哥到,問我去唔去?老公尋日同我講左唔去,佢要休息一下。


由於家中的〝高筋粉〞用晒,而我預備慶祝拍拖紀念日要用,所以係回家前去左買。在紀念當日我還需要一個〝慕絲圈〞,我成日都想買,但又不常整慕絲蛋糕,好耐之前係〝吉之島~10蚊店〞見到有,平平地諗住買一個,但到我要買就搵左好多間都搵唔到,唯有用蛋糕模反轉用。


雖然,我不常用,但去烘焙專門店見到有〝米奇慕絲圈〞,我都知個款出左好耐,但我立即諗到三個理由買:(1)我冇〝慕絲圈〞、(2)係〝米奇〞圖案、(3)過2日要用。我借了這次機會買左,因為平時老公實話我〝你又買野〞、〝你買嚟有咩用〞!


我係買既時候因趕住回家吃飯沒有留意原來個〝慕絲圈〞好似有D生锈、有輕微凹。老公仲話好鋒利,我話係丫~你曳、唔聽話我就用嚟對付你~哈~哈~哈!



剛才回家想試下尋日既香噴噴~紙包蛋糕,但搵唔到,阿婆話食晒,噢!下次整先再試,阿媽不太喜歡吃,佢話D牛油好膻,但阿婆就非常喜歡。轉頭娣婦就拎左一個阿B吃過(用手meet)既紙包蛋糕比我,吃完飯抖一陣吃了一啖,我覺得比上次紙包蛋糕好好多,這次十分鬆軟,好像街買回來的,但老公話味道淡了些,整體上都好。下次真係要整多D,等阿婆唔駛出街買,我要做阿婆既供應商~Yeah。


頭先食完飯肥仔問我明天有咩攪?我答冇節目,之後唔得閒行開左去執野,執完野聽到肥仔話明天打邊爐,咁我就問佢地明天放幾點?大家都要明天回到公司才知道,唯有明天再電聯。


我:老公邊個提意打邊爐?


老公:肥仔問大家明天有咩攪?阿嫂話咁凍明天打邊爐喇!


就係咁樣我地明天就去肥阿哥家打邊爐,但明晚要早些少回來,因為要為後天作準備。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言