2007年12月9日星期日

阿B去做Test

無料カウンター

阿B今日約左9點要去位於荔景〝分科診所及特殊教育服務中心〞做測試,係上次睇醫生寫轉介信比我地~〝剪利筋?‧流感第二針‧翻一個大斤斗〞。


我地到達已見到有幾個人排隊繳費,由於阿B係新証,所以用另一個counter不用排隊。阿B講有好多小朋友玩緊,佢都唔肯落地,後來抱佢去個有玩具的櫃引佢玩,然後慢慢放佢係地,之後佢就肯行、玩。



果到有好多間房,同一時間有不同的人接見小朋友,大約半小時後到阿B喇!真係快!我地跟姑娘去到一間房,每人一張櫈,阿B都有份,原來這次是做評估,之後根據這次評估報告才決定要見那一科醫生。姑娘問左一D家庭背景、各人的身體狀況、資料後,她就拎左幾舊積木引阿B玩,然後與我地傾談。


阿B用積木敲打得太嘈時,姑娘會不出聲拎走舊積木。
我:我有疑問咁樣佢下次會唔會想要就搶?
姑娘:唔會。都唔係搶佢,用力好細。
我:咁即係唔駛出聲,用柔和的手帶點輕力取回就可以。
姑娘:係。


叫佢做野,佢識唔識聽、做?
我:佢唔識,我地用手輕拍枱叫佢將個奶咀放枱面,佢懂這樣。
姑娘想要阿B手上的玩具,張開手掌叫〝比〞,阿B差不多放到她的手上時又拎回。然後,姑娘又用柔和的手輕輕力拎左,覺得有點像太極,然後比佢玩一陣,再叫〝比〞,這次阿B真的比了,是第一次。


佢識唔識講野?
娣婦:比野食佢要講〝mum mum〞才比,有時都會講既。
姑娘:唔係呢D,唔係跟口水跟既,係要佢自己講既,有冇?
我:有時想要奶咀,佢會指住,有時還會講奶奶。有時想食野都會講〝mum mum〞。



咁你地而家擔心乜野?
肥仔:怕人多的地方。
我:唔講野、唔應人。
娣婦:專注力。



怕人多的地方
肥仔:佢好似怕人多既地方。
姑娘:佢係遊樂場見到小朋友有冇一齊玩?
娣婦:佢會望住D小朋友。
姑娘:咁有冇一齊玩?
娣婦:有行去玩,但唔係一齊,見到有人玩緊都要行過去。
我:出到街成日都唔應人,係屋企已經係咁。
姑娘:街有咁多新奇既事物,梗係唔應你喇!



唔講野
姑娘:而家未講野都唔算遲,佢想要果樣野時有冇講?
肥仔:唔會。
娣婦:唔會,通常會扭。
我:有時都會用手指~指,其實,佢唔駛開聲就成棚人湧埋去。
姑娘:如果佢無原無故扭既~唔好埋佢,出街你地可能會覺得〝肉酸〞,初初係屋企會扭得耐D,但佢會漸漸發覺,唉!咁樣係唔得架喎!就會冇野。


唔應人
姑娘:你地平時叫咩名?
我地:叫阿B
姑娘:咁大個應該叫佢個名架喇!
我:有冇眼神接觸?通常都冇。
姑娘:你地好似我咁拍一拍佢,拍佢都唔望就用野吸引佢注意你,然後才同佢講。



專注力
姑娘:你諗一個17個月既小朋友可以坐定定幾耐?
娣婦:我覺得應該有5分鐘。
我:一分鐘都算多。
姑娘:姑孻就正碓,一個小朋友你要佢坐定係好難。
測試:姑娘將食物放入樽內,再倒出黎,然後再放入樽內,她要求阿B將食物由樽倒出嚟!
阿B用一隻手指伸入去拎,這個樽口太小要小朋友手指才可放入,但阿B隻手指都有D〝敏水〞,都拎到,但姑娘要倒唔係拎,所以再放入去,叫佢再倒,唉!倒到喇!叻叻!如是者做左3、4次就比佢食,枱面緊係有舖紙巾喇!
結論:姑娘要我地訓練阿B用2隻手指拎野,因為佢不是太靈活。



之後既野冇聽,因為阿B要出房外,加上眼訓咪扭,姑娘話都做完,只是講多少少野,就叫可以抱佢,肥仔抱完,到娣婦姑娘講野,見到門口又要出去,姑娘就叫我地唔好埋佢,佢倚住度門係到喊,怕有人開門佢會跌,就走過去,姑娘話唔好,佢關左門冇人會開門。冇人理采佢就行左去窗果邊,自己周圍探索,我地見佢攪洗手盆。
姑娘:話唔係完全唔理‧‧‧
我:我有用對眼昅住佢架,有時佢係屋企都係咁。
姑娘:係喇!這做法就正確。
我:但係佢喊就唔可以咁!
姑娘:點解?
我:屋企老人家話唔好比佢喊,唔係就難湊。
之後真係好乖走過嚟,我地仍然冇理佢,又行開去另一到玩,然後要離開間房去另一到幫阿B度高、磅重。


阿B跟住姑娘姑娘就拖住阿B,出到房阿B又〝賴地〞,唔行要抱,我地冇埋佢,佢一路行一路喊,又攬住我地隻腳,之後去左厠所,返嚟以為阿B收左聲,點知仲喊緊,攪掂晒等埋姑娘影印完就走得,我地問姑娘〝佢眼訓,可唔可以比奶咀佢?〞,得~冇問題。


阿B不停指住門口示意要走,最後都和姑娘飛吻就走。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言