2007年12月24日星期一

擔心‧開心

無料カウンター

24 December 2007


今日老公一早請左假休息下,所以就帶阿B與熊貓姐姐食lunch,之後我要去〝荃灣廣場~吉之島10蚊店〞買野,再去商場的室外遊樂場玩。


我地去到租左架BB車,因為阿B不太喜歡用背帶和眼睏,心諗都係去完10蚊店就回去。我都好耐冇去這間10蚊店,原來這裡裝修過,貨品擺放位置都轉左。老公推阿B在附近遊蕩,一入到去我就見到有娣婦想買既小食,這小食可以撈埋飯一齊吃的,之前我地去其他分店都冇,我諗可能係翻左貨,所以我就買左一包,想買多包又怕買錯,得一包有樣睇。



頭先趕住出門口坐車時才記起忘了帶餅乾比阿B,老公話一陣買,我見這裡有,所以又簡左包比阿B,係收銀處附近看到有〝小饅頭〞,剛好老公經過我問買〝小饅頭〞or〝餅乾〞?老公話頭先經過阿B想用手攞〝小饅頭〞,於是我比餅乾佢拎住,再去攞〝小饅頭〞,阿B見到就輕輕手將餅乾放在自己雙腳上,我諗佢怕餅乾跌,放好後再拎〝小饅頭〞,咁樣我地就2樣都買晒,而我自己就買左廚房用品,結果我買左好多野。



我見阿B難得出嚟,而家又扭計,如果去遊樂場一定好開心,所以決定去同佢玩下,點知這個決定就出事,阿B玩左一陣就撞到爆血驚恐‧爆缸‧見紅,我、老公&阿B件衫都有血,但我件係黑色唔緊要,佢地果2件一陣回家要用〝曾Sir〞洗甩D血漬,頭先真係嚇到我喊,之後立即去睇醫生和通知肥仔和娣婦,醫生話沒有大礙。


娣婦有少少餓就去買左〝蠔餅〞吃,我與老公都不吃蠔都覺味道不錯。



跟住就向肥阿哥家出發,但去之前我與肥仔有野做要回家先,因為阿B唔可曝光,所以老公、娣婦、阿B就係家樓下等,我回家拎〝曾Sir〞洗甩D血漬,而肥仔要回家洗白白。


佢地同阿B去左〝惠康〞買野飲和晚餐,我冇等肥仔執好衫比老公&阿B換,再拎埋〝曾Sir〞就去join佢地。我地食完蠔餅後,我就去洗衫〝曾Sir〞真係掂,因為血漬係好難洗,但全部都比〝曾Sir〞洗甩晒。



其實,〝曾Sir〞就係〝曾近榮〞這支野係佢出品,但實際咩名就唔記得,有好多時D衫有漬我都係佢攪掂,因為唔會好似漂白水咁漂到D衫甩色又易黃。如果用晒我都唔識去買,因為係朋友既朋友幫我買架。由於我掛住打機,所以今晚晚餐係由娣婦一手包辦的。



頭先肥阿哥打比肥仔問D fish點?阿嫂都同我講左已幫我買齊我要既野,真係開心到飛起,但我亦都匯報左一件事比佢地知,就係我係落窗簾時不小心弄斷了一條繩,但係個簾仍然活動自如,阿嫂話其中一條繩已經係好幼好幼,肥阿哥之前都換過一次,聽左後〝如釋重負〞,因為整爛左,其實我都寫左張便條話我整爛左,而家張便條可以毀滅。

無料カウンター

1 則留言:

  1. 果 D 曾SIR除血跡劑咁正, 你下次問下你朋友叫乜名啦, 等我都買返支看門口.
    阿件件衫又真係幾多血喎....好驚呀....細路哥成日都跌...流下血, 無法O架啦...
    [版主回覆12/27/2007 17:51:00]個朋友不在香港已移民了已失去聯絡好耐,我記得支野係係〝曾Sir〞開的店內買,間舖好似係〝箕基灣〞。如果我有時間去搵下,橫掂遲D都要買,早D知係邊都好,到有需要時不用搵。

    回覆刪除