2007年12月15日星期六

老公Bid巴士

無料カウンター


尋晚老公睇到有個人一次過放左3架

,因為好少人會咁做,老公就問我Bid唔Bid好?我梗讚誠佢Bid喇!老公想Bid心又
,但又唔係佢喜歡的,跟住我就同佢分析,如果呢個價有3架都算平,而且又少人一次過放3架,之後佢就落Bid,當然我有定叫價高位多少,over左就唔Bid。


我見佢好緊張,個樣成個股民咁!原來有個人set左自動叫價,但最後都係老公高過佢個自動叫價,點知在結束前十幾分鐘殺出一個

出價又高過老公又set左自動叫價,但係再出價就高過我地target,所以放棄左。


今晚老公又上去睇,又比佢睇到一架絕版,兼且好少好少人放既

,之前老公Bid過一架
(老公上網Bid巴士),但係佢又係
唔知點
,我與高達叔叔都覺得Bid得過,有我地精神上支持
梗係落Bid喇!


這次又係有一個人與老公相爭,老公落Bid佢又落Bid,戰況十分激烈,最終勝利者係屬於老公既~yeah


老公話這個競投者,亦都有Bid綠色果架,不過又係有人價高過他,所以我地推段他是與老公一樣想擁有2架,但奈何2架叫價都有人高過他,可能再落Bid就over target,他唯有2架都放棄。


競投成功後,我立即電郵聯絡賣家,賣家好快就回覆明天電聯相討有關事宜,但唔知幾點打嚟呢?你知喇老公訓到咁晏,一陣人地打嚟佢又未訓醒好似唔係幾好嘛!

無料カウンター

2 則留言:

  1. 我好 out, 我從來都未試過上網 bid o野, 亦都無放過o野上去網度俾人 bid...哈...因為怕唔安全呀.
    [版主回覆12/16/2007 21:57:00]我都只係上網bid過2次,其實我都怕唔安全,所以我會睇下賣家其他資料先bid。

    回覆刪除
  2. 你老公只愛KMB , 為什麼會BiD KCRC巴士
    [版主回覆01/25/2009 17:07:00]我問左佢,佢話唔記得。

    回覆刪除