2007年12月6日星期四

激到爆!

無料カウンター


阿媽買左〝美心燒肉〞成80蚊一斤,只是得個皮脆,其他都冇咩特別,這個效果有時街都會買到駛乜咁貴。


今早老豆就同我講阿媽將床榻左落嚟!老公食完飯就望、聞、問、切,唔單止我幫手連阿B都想幫手,但係佢用盡方法都過唔到嚟!老公攪掂左,但我地係工具箱又搵唔到一粒長D〝螺絲〞代替舊的,因為長D好D,而家暫時冇問題用住先。


我〝八達通〞要增值去左〝7-11〞,見到零食又買,同埋上星期日去BBQ去〝惠康〞買野用〝八達通積分比〞多一個印花,但我唔知個promote做完未,到時問下咪知囉!所以我與老公去左〝惠康〞逛逛。到我要比錢時問個cashier。


我:係咪用〝八達通積分比〞多一個印花?


Cashier:mm‧‧‧‧(佢表情話比我聽唔明)


我:係咪用〝八達通積分比〞多一個印花?我尾數用cash比。


Cashier:我都未scan你點知幾多錢?(佢做手勢)


我:我〝八達通〞冇咁多分。哦!咁好你scan完先。


Cashier:多謝妳!$54.2。


我:用〝八達通積分比〞尾數我比cash。


Cashier:你用〝八達通〞比錢。


我:唔係,我用〝八達通積分比〞尾數我比cash。


Cashier示意叫我〝嘟~八達通〞,我見後面好多人等比錢,又開得一個counter,我唔同佢再講就當佢明喇!我單都唔駛睇就知佢錯,因為佢比得一個印花我,咁即係當我用〝八達通〞比錢喇!我就問佢‧‧‧


我:唔係〝八達通積分比〞多一個印花架咩?


Cashier:哦!唔好意思!


我:我已經講得好清楚用〝八達通積分比〞。


如果唔係咁多人排隊比錢又開得一個counter,我實同佢慢慢講。真係激到我爆燈

,出到去同老公講‧‧‧


我:早知頭先唔增值喇!咁咪比唔到錢囉!


老公:你唔增值都可以比到架。


我:係喎!可以負一次架喎!點解佢唔識又唔問人既呢?又冇人幫佢手呢?


老公:我覺得佢唔止唔識,仲好似唔知咁。


我都唔明我講得咁清楚用〝八達通積分比〞尾數我比cash你,而我仲好強調積分咁都唔明。有時真係遇到呢D人就激到血都嘔幾桶

,我都唔知係佢理解能力差,抑或係我表達能力有問題。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言