2007年12月27日星期四

肥阿哥、阿嫂熱辣辣泰國之旅手信

無料カウンター


之前肥阿哥與阿嫂自遊行去泰國前,我都有比到阿蘇介紹泰國的資料和其他網上資料給他們作為參考。


阿嫂都有send e-mail返來給我問關於買野事宜,並且試了阿蘇介紹的魚蛋粉,阿嫂覺得味道都OK,不過肥阿哥就勁彈阿蘇真係好介紹,因為碗粉的份量太少,佢夾兩野就搞掂左碗粉,試問佢咁大隻又點夠吃丫!


魚蛋粉有兩種湯底,這碗係濃湯,較深色,是屬於肥阿哥的。不過,我都記得阿蘇講過係好細碗,你睇下個size,莫講係我~老公都唔夠吃。



昨日肥阿哥已同我通電由於我泰國的食用物品太大袋,所以委託肥仔拿回家先,他還說買左〝米紙〞比我。

今日回到家中見到一個背心膠袋都不以為已,但諗下沒由理有咁大袋野,娣婦未返工我就問這袋東西是不是我的?真係我的。


不過,這袋野都幾重吓,真係有D唔好意思喇!等我遲D整返D好野比佢地食先。



我打開看看有什麼,嘩!犀利丫~我order既泰國粉絲、冬蔭公醬、辣椒糕已野全部都買齊,而且還買左不同包裝、型式添丫!


這堆食品有些都不是我order的,是肥阿哥、阿嫂佢地都知我鐘意整野食,所以有D係佢地專登買比我架,真係多謝晒又勞煩晒!



這隻〝八爪魚〞係阿B既手信。



好明顯這個腰包連水樽係肥仔既手信,但我與娣婦都話肥仔唔會用。

不過,我覺得又幾靚丫!


這些是食得既手信,大家一齊吃啦喂!


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言