2007年12月28日星期五

手指骨歪左‧終於忙完了

無料カウンター


這幾天的假期真是忙過不停,每日都是早出晚歸根本沒太多時間寫Blog,好在我的生理時鐘是比較早起,就算以前要返工在放假時我都是早上7點幾就起身,最多是睡到8點幾,所以我就利用起身至出門口的時間寫下Blog,跟住夜晚回家在訓前又寫下,今日終於寫晒這幾日嚟既野喇!


尋日我又係每日一痛痛到我4點幾就要走,阿媽就約左我今日等埋佢放工一齊去睇跌打,不過,我話睇完我就返老公家,阿媽話冇問題,咁都好我可以順便睇下我右邊第2隻手指有些腫、不可以用力和輕按就痛,而且屈少少都痛,其實,之前都試過咁樣痛不過冇埋佢,過一排又唔痛,今次隻手指都痛左大半個月了。


今日去睇阿媽預左有好多人睇,因為假期後,而明天又放假,所以諗住去登記後去吃Tea,但出乎意料不是太多人,去到等左2個已經到我地喇!我就同師傅講隻手指有D痛是什麼事?我諗都諗唔到原來手指骨歪左,我見冇乜人就等師傅同我整完後,再與師傅講今日右邊肩頸好痛,師傅話因為硬晒,跟住再整多一野勁野〝洛〞頸,真係鬆過平時好多好多倍。不過,我又唔記得問埋我2隻手指公成日屈埋都〝洛~洛~〞聲係咩事?唯有等下次冇乜人先問。


之後我地去左食Tea,阿B都食左好多野,跟住買埋野整晚餐就回家,今晚晚餐食〝牛蛋絲炒烏冬〞,老公都話好味。


其實,之前熊貓姐姐約了我、老公、至Fit姐姐和開心果姐姐通宵耍樂,因為她的男朋友返了大陸幾天公幹,上星期開心果姐姐家有要事今天不能來,後來就約高達叔叔,但因為放了多日假,所以他的責任心叫他不能放假,唯有取消。我地的節目變了睇電視。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言