2007年12月16日星期日

K18~九廣鐵路接駁巴士

無料カウンター


今早11點幾老公電話響起,我一看就估應該係賣家,於是我立即拍醒老公聽電話。


賣家:你幾時方便交收?


老公:今日可以嗎?


賣家:如今日要晏D,我再安排一下,然後再與你聯絡。


掛線後老公與我商量左一陣就想約賣家2點鐘交收。


老公:今日2點你得唔得?


賣家:2點唔得,因為晏少少有野做,不如1點你得唔得?


老公:冇問題。


我諗大家身處位置都係住附近,因為當時對話已經係12點3,我與老公早左15分鐘到達,而賣家非常準時。


賣家:你好熟面口?


老公:我好似幫你賣過野,好似果架〝鹹蛋超人 (老公上網Bid巴士)〞。


這個賣家都頗健談,他還帶埋仔仔一齊來交收,他的仔仔與他的樣貌十分相似,大家閒談左一陣就走。



九鐵201號為該公司巴士部之首部十一米空氣調節之利蘭奧林匹克型巴士,該批車輛共計二十四部,先後於一九九零年七月至一九九一年七月間新領牌照,均裝有亞歷山大車身,座位為上層64位,下層40位,並設有32個企位,通常行走鐵路免費接駁路線,來往各東鐵車站及九龍及新界之屋邨或商業區。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言