2007年12月9日星期日

眼花花‧獨自一人數小時‧好Sweet

無料カウンター

今早8點就自動彈起身,左邊肩頸痛完到右邊互相交替,它們沒有一日是不痛。



我做返每星期的指定動作就係幫我部Notebook和老公部電腦掃毒、掃廣告、重組電腦,但係執機前我要睇下2部電腦有咩可以Delete,因為2部都好慢。跟住又整Blog 個Background、去睇其他Blog友的Blog,但個頭又開始痛。


約11點幾雙眼開始睇野唔清楚,有好多白光又蒙,但我仍然努力工作。我係1點幾覺得肚餓吃左一個〝合味道杯麵〞,老公突然爭開眼問左我幾次:「你唔叫醒我既?」,我一句都冇答佢,但係我係自己個心答左佢,我唔係嬲佢,而係唔知講點講好,同埋又好唔舒服。


我唔叫佢原因係佢平時返工訓得少,尋日又要早起去〝老公迪士尼~公司Outing〞好似返工咁,咪等佢訓耐D,試問我點忍心叫佢丫!佢問完我咪又訓過,平時放假我都係捱到我頂唔到才叫佢起陪我去食野,有時叫佢佢都會發脾氣架!一係等佢自動起身才去食野。


跟住我吃多一粒〝長效〞,因為我等2部機執完就去訓一陣,但係捱到2點幾終於頂唔住,我寫低左張紙比老公,若果佢起身早過我就幫我關機。我碌左好耐才訓著,老公係3點幾就起身,點解我會知?我地好似相連咁,佢一起身我就感覺到,我爭開眼就見佢坐係床邊,都係唔舒服,我想再訓,但碌極都訓唔著。



老公走過嚟問我食咩?你想食炸雞脾定買飯?我都唔知,我想買2個飯糰一陣食,咁你而家想食咩?唔知丫!老公又問我係咪好痛,然後幫我按摩肩頸,整左幾野就叫佢唔好整,因為老公手指冇力,費事佢整到攰~徙勞冇功,老公不肯吧休,更加努力,平時佢已經停手,可能佢見我今日好乖冇叫佢起身所至。


左邊:雞串、右邊:肉鬆



我幫老公寫好禮封做人請,跟住去買飯糰,老公想去〝大家樂〞睇下有咩食,肥阿哥來電。


肥阿哥:你去唔去佢到?


我:唔去喇!


肥阿哥:我地而家玩緊Wii塊野。


我:我唔舒服,唔去喇!


肥阿哥:又唔舒服?


我:係丫!


之前肥仔都有來電問,我都答左唔去。去到老公昅到有〝公司三文治餐〞,這個餐第一次見這裡有得賣,老公立即比錢我去買先,因為會好怏賣晒,最後老公買左〝蜜汁雞脾餐〞,本來老公按完好D,等外賣太耐坐坐下又開始好痛。



行緊返去先記起Blog友~Grace話下次再痛試下食〝黑朱古力〞應該可以舒緩痛楚,算唔想行返轉頭買,下次要記住先。我問老公明晚吃咩?因為明天阿B約左9:00去做Test~娣婦放假、肥仔返晏,但我都會同佢地一齊去既,但要係8點前回到家與肥仔佢地集合。我明天去做完Test就會回老公家。老公話明天宰牛,叫我明天早D去買咪有靚牛囉!


食緊野時,老公有個舊同事打黎去唔到飲,他剛踢波弄傷腳,叫老公幫佢封人請,我緊係幫佢寫埋禮封喇!大家咁熟。



原本諗住食左2個飯糰唔夠就食呢D,不過掛住整野唔記得左。



11點鬆D老公才散席,老公問我食唔食野,因為我只吃了2個飯糰,佢知我會肚餓,我唔想佢兜個圈才買到〝麥麥〞,所以我話不用,老公堅持買比我吃。



佢仲幫我個包走〝生菜〞,我奇怪點解咁多年而家先走以前冇?原來佢都係剛剛知可以咁做,真係丫!不過,老公不喜歡吃〝麥麥〞唔知都唔出奇既。嗯!好sweet丫

!這是老公飲宴的Souvenir,係掛勾嚟架!


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言