2007年12月5日星期三

執到寶‧做善事

無料カウンター


今晚我整左〝薯仔炆雞翼〞,我與老公都覺得比之前的味道較好,而且今次冇之前炆咁耐,但薯仔都已淋,還有阿婆既蒸蛋(阿B)、西洋菜湯,老豆既臘肉炒甜豆、南乳炆豬手。



我仲有一個〝蟹籽沙律〞做宵夜添!係娣婦頭先來電放工要去拎野遲少少返,仲問我吃唔吃〝蟹籽沙律〞?她順手買比我。



吃飽飽拎埋宵夜一齊與老公回家,落車後老公要去〝7-11~增值八達窿〞,落車老公行先,我行左幾步之後,發現在我兩腳中間既地下有D野喎!其實,我見到時心想係咪〝人仔〞,因為老公成日都整鬼我話比〝人仔〞我,但兩者又真係幾似既。我就叫老公過黎,老公一手就執起望一望比左我,我問要唔要〝報警〞,老公話唔駛,應該係D人趕住去買馬跌左,原因對面是〝馬會〞,跟住行入〝7-11〞。


我地增值完行出〝7-11〞睇下幾多錢?執到百幾蚊,再問多次要唔要報警,都係話唔駛,我就決定用少少做善事〝鋪草皮〞,我不常買〝六合彩〞,老公話:「好!明天有〝4300百萬〞,仲話今日跑馬〝馬會〞未收。」,老公間中都有叫我買,我話我唔會〝鋪草皮〞,因為都唔會中,買一個希望、多一個失望。


報警,不過跌左既人都唔會去報警,但係我都知是不對,所以我都做左少少善事,我預左〝鋪草皮〞,令到自己個心會好D,始終都唔係咁好既事。


〝薯仔炆雞翼〞煮得好吃,又有〝蟹籽沙律〞做宵夜,之後又執到寶~今晚真係〝乎復何求〞。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言