2007年12月7日星期五

混醬車仔餸 (內附食譜)

無料カウンター


今朝阿媽飲完茶返嚟,走去我旁邊細細聲同我講買左,我話買左咩丫?哦!原來係魚蛋、牛丸整這款〝混醬車仔餸〞,佢講完我先醒起尋日叫阿媽買,自己都唔記得左。


每次我都係在晏晝炆,然後夜晚開飯前煮滾,再用生粉將汁稠濃。我炆既時候阿婆走嚟又同講又做手勢~話D魚蛋發到好大粒,我話係咁架,但阿婆話比我聽時個樣好攪笑。


上次肥仔話好似街邊車仔檔汁既味道~好,但今次我覺得冇上次咁好,同埋今次冇加辣椒,我覺得辣D好味D。各人都覺味道OK,我仲拎左大半盒比肥阿哥,留待明天肥仔過去,可以晚餐做餸,而我要執屋,還有其他事要做,要看看今晚進度如何才決定,明天還要早起陪老公去食早餐,老公明天要9點9去到〝欣奧〞集合。



混醬車仔餸


材料:


牛柏葉                $33


蘿蔔                   $12 (2)


牛丸                    1/2


魚蛋                    1/2


調味料:


沙茶醬                3湯匙


柱侯醬                3湯匙


蠔油                    3湯匙


                       3湯匙


辣椒                    適量 (隨個人喜好,可以不加)


麻油                    適量


胡椒粉                適量


清水                    適量


生粉                    適量


做法:


1.           將材料洗淨,然後將蘿蔔皮削去,切件。


2.           將蘿蔔放入煲內,加水剛蓋過蘿蔔,用中大火煲滾。


3.           煲滾後再轉細火炆1/2小時。


4.           加入魚蛋、牛丸、調味料再炆45分鐘。


5.           然後再加入牛柏葉,滾後打茨熄火,即可。

無料カウンター

1 則留言:

  1. 嘩..我要蘿蔔同魚蛋呀唔該!!!
    [版主回覆12/08/2007 13:47:00]好丫!轉頭送比你!

    回覆刪除