2007年12月29日星期六

攪鬼B

無料カウンター

今朝湊左阿B落去老公家,訓左1個小時就起身,因為肥仔來電嘈醒左佢。阿B訓醒後,我就煮烏冬比佢食,阿B都食左半碗,餘下的拿去肥阿哥家今晚再吃,再等埋娣婦放工嚟與我地就一齊去食飯。


阿B3點幾吃奶時開始有D眼訓,跟住就與他洗白白、玩,再吃奶都唔訓,攪左好耐終於到娣婦打機,阿B睇睇下就訓左。



我地食晚飯食到尾聲時阿B就醒,係梳化〝典〞左一陣見到我地食野就立即爬落地。



阿B成日都〝嘟〞起個咀,今次點解會咁,咪就係我地食緊壽司,但佢又唔食得,冇得食咪咁既衰樣表示不滿,其實,娣婦係廚房煮返熱烏冬比佢食。



阿B冇野食唯有攪攪振喇!你睇下佢成鬼日都係個百葉門到裝入去厠所,仲要係好鬼開心架喎!



昅完野又走去跳舞,但佢一見到我影相就即刻唔跳,個樣仲要〝嬲爆爆〞好似想拆我相機咁!



跟住又走去推張枱仔,真係自得其樂!


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言