2007年12月22日星期六

賺錢比老婆洗‧懷念〝大白兔糖〞

無料カウンター

今日我要湊阿B去老公家,因為肥仔要返工,原本老公都話陪我去街買野,但又係多野做要返工,尋日公司先通知,初時老公都話唔返,但諗下當OT賺多D錢話比我買野都好喎!都唔知係咪既~到我買野時又話我,咁都冇計喇!好在有阿B陪我。


等娣婦放工後一齊去食野,然後我送左佢地去搭車我就回老公家,再等老公放工。老公放工來電問我想食乜?我都唔知,老公回來話想食〝煲仔飯〞,我地就落街去睇下附近有冇得吃。突然想食〝大白兔糖〞,因為頭先行到街邊聞到一陣好似〝大白兔糖〞既米紙味道,終是乎搵唔到煲仔飯食就去左買〝大白兔糖〞,仲買埋老公喜歡的〝魚柳〞,然後再回家樓下的茶餐廳吃。



之後我地去左〝惠康〞買野,我都唔知點解呢到間〝惠康〞D cahsier好似全部都係新人咁,繼上次聽唔明用〝百達通積分比錢〞激到爆!後,今日又有新傑作,我一共買左4大袋野,我一行到埋去個cashier就問我有冇儲分,我話有丫!到佢找錢時老公問佢有冇得儲分?佢話見到顯示器已經儲左,但我同老公都聽唔到〝嘟〞聲,不過佢話有又見佢手忙腳亂,所以我就等佢比張單我看過才決定如何,我一看就知冇儲分喇!


我:唔好意思,冇儲分。


Cashier:我見到有儲。


我:但係有既話張單會有show出黎。


Cashier:係~唔好意思。


我又見有人排隊、佢又手忙腳亂,再加上我地買左好多野,其仔人等左好耐咪由佢囉!我唔想阻住其他人嘛!


咁係咪叫我以後唔駛去呢間買野呢?老公話這間可能係〝Training舖〞,如果係果個阿姐就冇問題,咁果個真係阿姐,佢做左好耐架喇!唔通真係要見到阿姐先買得野?


我想買〝芝麻醬〞好耐,但唔知邊到有,之前問過Blog友話Supermarket就可以買到,可能我平時唔多留意,頭先係〝惠康〞我真係搵到喎!好野~可以整好多野食喇!


無料カウンター

4 則留言:

  1. 我都好鍾意食魚柳O架!!! 不過依家都小食啦. 大白兔糖就麻麻啦...因為好甜呀!!! 
    另外, 祝你聖誕快樂!!!!!
    [版主回覆12/24/2007 01:47:00]我都話大白兔糖甜唔喜歡吃,但我唔覺可能係我除苦外,其他都可以吃得好濃味。
    我都預祝你〝聖誕快樂〞!

    回覆刪除
  2. Merry Christmas & Happy New Year 2008

    回覆刪除