2007年12月31日星期一

混醬邊爐

無料カウンター


今天是我與老公〝拍拖9週年紀念日〞,我剛預備好今天慶祝的蛋糕餅底,現在才有時間寫回昨日係肥阿哥家打邊爐的事。


昨日早上起身扭毛巾時發覺左手手指公與第二隻手指條筋扯住痛,不能用力,所以與阿媽去睇跌打時叫師傅整埋。我問肥阿哥係咪去買野打邊爐,不過肥阿哥叫我聯絡阿嫂,剛好娣婦又來電,我同佢地講而家去睇跌打,可能join唔到佢地去買野,睇完後就與她們聯絡。


我與阿媽趁阿B訓左就去睇跌打,但今日跌打到好多人,阿媽與姑娘和師傅講想睇先,因為我地要回家湊阿B,所以我地等左一個人就可以睇。睇完我就立即與她們聯絡,再去和她們會合,我地買晒所有野就起程回去。


我與娣婦回家接阿B,而阿嫂就回家先,阿媽要餵埋阿B吃粥才放人,等等下肥仔都回來,所以我與娣婦去先,肥仔一陣帶阿B過去,因為我地仲要去惠康買野,不能照顧阿B。


6點54分老公來電通知我~現在放工,肥仔與老公差不多時間到達,人齊喇!可以開始〝拾下~拾下~〞。既然係打邊爐梗係有配料,但醬料都一樣唔少得架!我與娣婦都各自自製混醬,左邊係娣婦既混醬,而右邊就是我既混醬。



我地由8點幾開始打邊爐至11點幾,吃完火鍋我就去洗碗,因為老公畏高,除我與老公外大家都等到12點上天台睇煙花,我叫佢地影D相比我,所以我洗碗係最適當人選。


差不多12點肥阿哥、肥仔就各自拎相機上去影相,而阿嫂就拎我部相機。老公叫我唔好洗住出去睇電視先,佢話節目表演中間中會放煙花,其實,我都洗完係欠未放好,咁我咪出去睇電視,我坐低一陣娣婦就抱回阿B回來,阿B上到去好驚攬得佢好實,因為天台冇燈可能怕黑。我問娣婦睇唔睇到,佢話要放得高果D先睇到。


這次煙花都冇咩特別,肥仔落到嚟話佢部相機影唔到,梗係喇!普通數碼咁遠梗影唔到,我原本想拎肥阿哥的煙花相,但夜阿B眼訓一齊走,唯有下次先拎。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言