2007年12月15日星期六

沒事做‧崩牙

無料カウンター
 


一早起身就執2部電腦的檔案,然後研究下部新相機功能,食個杯麵,又執下野,終於約3點老公就起身喇!老公中途都有起過一次身問我〝係咪食左杯麵?〞,跟住又訓過。


老公:換衫去食野。


我:你肚餓丫?


老公:係丫~


我:唔去。我唔肚餓喎!


我冇埋佢繼續研究新相機,大半個鐘後佢終於忍唔住‧‧‧


老公:快D換衫,落街食野,順便你要去買〝絲爪囊〞刷。


我:等你試下我平時等你既感受。


老公:不如今晚約佢地食飯,上星期高達叔叔約食飯我地唔得閒。


我:是但啦。


〝絲爪囊〞刷係我要用黎刷甩D醫生膠紙印,我一邊講一邊換衫,而老公就聯絡熊貓姐姐開心果姐姐,但佢地2個都唔得閒,所以老公就冇打比高達叔叔,因為老公高達叔叔應該一陣會來電。


我地食完野就去搵〝絲爪囊〞刷,成個商場得2間有得買,最後去左平一半價錢有多的舖頭買左一大一細,因為得一個大。然後,回到家一陣高達叔叔真係來電約食晚飯。


我與老公都不想去人多的地方,高達叔叔唯有就我地來我地家附近吃,係出去前我吃左一個小蛋糕,但點解會有蛋殼呢?我食左幾盒都冇既,過後口內仍有少少殘餘蛋殼,心想莫非又崩牙?但趕時間冇看過究竟。


家行左一陣街就去吃飯,沒事做就回家一齊打機。老公高達叔叔一邊打機一邊Bid巴士,尋晚老公Bid唔到巴士,今晚終於Bid左架絕版〝九廣鐵路接駁巴士~K18〞。老公高達叔叔去巴士站,我諗起去睇下D牙先~牙真的崩了,待老公回來告訴便他。


我:我真係崩左隻牙丫!


老公:上次果隻丫?


我:唔係~係另一隻,不過係另一邊同一位置同一隻。


老公:要唔要睇牙醫?


我:唔駛睇,它還未到琺瑯質,可能尋日食燒排骨吃崩的。


其實,我的牙不是那麼差,而是我從小到大都喜歡吃〝脆骨〞,即是白色有大有細、有軟有硬的骨,日積月累咪崩牙囉!我諗這次真的要與它〝say good-bye〞。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言