2007年12月16日星期日

一日三〝慶〞

無料カウンター

今日真係大~大~大~日子,點解咁講?今日阿媽舊歷生日、娣婦新歷生日、預早做冬,俗語話『冬大過年』,加埋係咪大日子呢。


老公上網bid左架〝K18~九廣鐵路接駁巴士〞,我地交收完又吃埋野就去肥阿哥家玩〝Wii Fit〞,玩過之前Wii既game我覺得這隻game最好玩,但係每次就得一個人玩,要轉人就要登出一個,再登入另一個,其他人就會悶D囉!


〝Wii Fit〞人物身型係跟你真人資料而建立,左邊開始:我、肥仔、阿嫂、肥阿哥、阿B、娣婦、老公,雖然不太清楚,但都好明顯邊個肥邊個嫂喇!



今晚食飯既地方招牌菜係〝雞〞,在店內有好多人,平時都不是這樣,但今日大多都係同我地一樣提早〝做冬〞。我都係剛好坐低肥阿哥迅雷不及掩耳就叫左個套餐,快到丫~!餸都好快到,我地未食完又嚟另一碟,雖然,我地有10個大人,都食唔晒D餸。



霸王花湯



乳豬併盤



白灼蝦



奇香雞


.


一魚2食:石班炒西蘭花、蒸石骨



花枝帶子炒西芹



小籠包



蟹肉扒豆苗


無料カウンター

3 則留言:

  1. 好正呀d''送''.....!好想食呀!!
    [版主回覆12/18/2007 07:16:00]係丫!D餸味道不錯,但係冇得食西蘭花,因為我唔食魚的。

    回覆刪除
  2. 補祝返伯有生日快樂, 身體健康, 另外麻煩你幫我補祝你弟婦生日快樂, 一樣係身體健康, 同埋青春常註, 你話係天水圍O既表姐, 哈..我諗佢知我係邊個O既!!!
    [版主回覆12/18/2007 14:01:00]當然冇問題喇~我代佢地多謝你先!我之前都有同佢講過,佢應該知道你是誰。

    回覆刪除
  3. 哈...唔該哂. 我都好耐無見過佢. 可能下次又會O係葵芳撞到佢.

    回覆刪除