2007年12月13日星期四

我要與〝它們〞說再見!

無料カウンター

阿媽尋日開始放假直到下星期一,咁樣等於我可以連續放5日假喇!今日約左阿婆、阿公、阿媽飲茶去飲茶,之後再一齊去睇跌打。




我每日都要貼一整塊〝撤隆適〞,有時用2整塊,再用〝3M~醫生紙膠布〞固定膏貼,膠布黏到我條頸有D敏感~好肉酸,好似有皮膚病咁,又有疤痕喎!我成日都要著D衫要遮住條頸~好煩,但唔係咁我又訓唔到。



日頭有時就搽〝冬青膏〞頂住先,再唔得就會食〝長效〞,真係急需先吃。我知長此落去唔係辦法,徙錢之餘,用得多都冇效喇!我要遠離〝它們〞,點算好呢?


之前阿媽介紹既跌打師傅我睇過一次效果都唔錯,雖然,睇完夜晚都要貼,但係醫緊丫~會慢慢好架麻!貼都唔知貼到幾時,我都有同老公講過試下再睇,咁又可以唔駛徙錢,睇一次仲平過買止痛品,但係一直都懶冇去再睇,這次促使我〝的〞起心肝去睇就係‧‧‧



上星期阿B去左剪頭髮,佢著過既衫沾滿了髮絮,洗完、曬乾後我用封箱膠紙黏番D頭髮出嚟!但係黏左一件後就用晒封箱膠紙,我叫左老公拎一卷比我,但要下星期回來黏過,但我又冇記性冇左件事。


前日阿婆再提我,我由早上11點幾開始黏直到3點幾,點解要黏咁耐?剪髮當日天氣凍阿B著左5件衫、2條褲,有D係厚衫,厚衫多層髮絮有好多藏身地方。阿婆都幫我整左2件,叫左佢唔好,但係都要幫,我怕佢傷神,咁我當然有double check喇!始終老人家眼力唔好。前日本身肩頸唔多舒服,加上要低頭黏野,簡直係痛上加痛,所以我決定等阿媽放工後去睇跌打,碰巧阿媽腰又硬晒要去睇,去之前我都食左粒長效。


前日係我第2次睇,雖然比上一次治療時間耐左少少,但效果沒上次那麼樣好,阿媽就覺得好好多,她還說:「如果我明天再來睇話比佢知。」。



尋日早上阿媽&老豆約左姨媽拎D野,我係屋企湊阿B等佢地返嚟一齊吃lunch,跟住我、阿媽就去睇跌打,阿B係醫館內攪攪震,所以我抱左阿B出去行下,間中回去看看到我未。


尋日鬆骨後比前日好,真的鬆左很多,痛楚亦都減輕,不過,用電腦時又緊返D&D



今日飲完茶便一齊去睇,雖然,治療過程係快,但有好多人睇,我等左約1小時。師傅話我好左好多,但冇講要睇幾耐才完全康復。不過,我自己都要配合一下,而家盡量坐直D、唔好成日都將D肌肉收緊,但我都唔知點解會咁,之前好多醫生都叫我唔好咁緊張、放鬆D,但我自己又唔知有咩令到我緊張,有時訓醒發覺肌肉收緊,我會立即放鬆返,究竟咩原因呢?


2天休息,要到下星期才開診。

無料カウンター

1 則留言:

  1. 偶爾路過睇到你呢篇 我都係咁啊,不過輕微好多 但真係起身果下覺得自己唔知點解會頸緊膊痛 有d肌肉收緊左……
    希望你快d好番啦!
    [版主回覆12/14/2007 22:41:00]多謝你的關心!
    我都唔知點解,但我諗到唯一可能係訓覺時個人都仍然處於緊張狀態,等我下次有機會都問下醫生先。

    回覆刪除