2007年12月8日星期六

完美主義者‧不是孤單渡過

無料カウンター

之前以為今日要一個人渡過,因為老公要去老公迪士尼~公司Outing,但係老公係老闆走時,佢又閃人,約4點就回來陪我,然後去肥阿哥到。其實,老公不喜歡去〝迪士尼〞,佢之前去係因為我鍾意,佢係迫於無奈要陪我啫,比佢簡佢情願去〝海洋公園〞。


前排只管寫Blog都冇晒時間,所以冇去到其他Blog友到睇Blog。今日我又整好Banner,我諗明天可以去其他Blog友到逛逛~我嚟喇!



今早8點就與老公去吃早餐,吃完老公就去老公迪士尼~公司Outing,跟住我就繼續整Blog既Banner,我尋日開始搜尋&Download〝花師奶〞既圖,跟住今朝再繼續,我total Download左336幅圖,然後就將D圖併併貼貼,睇下邊一幅係最好,我係一個〝完美主義者〞每一樣野都要係最靚最好,所以好多時都要花好多時間係一樣野上面。


這是我的午餐,味道不錯,不過娣婦話最好吃的是〝星洲炒米〞,但尋日〝惠康〞冇,吃完再努力工作先,終於係老公回來前攪掂。



尋日肥仔、阿嫂都有問我過唔過去,我話要整野睇下整成點先決定,咪就係要整Banner囉!同埋執下屋。肥仔係我剛整好Banner打黎問我點?我話等埋老公先,佢返緊嚟。


約4點老公返到,我問佢,佢又問我過唔過去,最後都係去。去到晚餐都係食烏冬,頭先去〝惠康〞買左好多餸,返到去才記起尋日拎左盒混醬車仔餸 (內附食譜),所以有一包水餃冇煮,其他煮幾多我地全部都食晒。



頭先係肥阿哥到一齊睇左〝哈利波特5~鳳凰會的密令〞,我想睇好耐,但老公冇興趣,剛才佢睇睇下都訓左。


我地走時老公才發現電話有miss call,因為頭先佢訓左丫麻!係佢同事約佢明天去飲的集合時間。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言