2007年12月9日星期日

二人食‧一人煮‧二人極滿意

無料カウンター


今日比平時早15分鐘起身、早30分鐘出門口,要趕係8點前返到屋企,因為〝阿B去做Test。我係出門口前幫老公執好、準備好佢返工既野,我唔係到佢實遲起身會好趕出門口,可能會拎漏野。


我回到家才對娣婦說:「一陣做完Test,我就唔返嚟呢到。」,她聽後就決定一陣與阿B都回娘家。做完測試我地行路去葵芳〝吉野家〞食lunch,佢地比薑阿B食,阿B一D反應都冇,可能剪得細舊。我與肥仔就送娣婦坐的士回娘家,之後我就去〝百佳超級廣場〞&凍肉舖買今晚晚餐材料。


我係凍肉舖買左支汁,唔想自己〝打汁〞,次次都自己打教味教好耐,一支方便快捷。我又買左星星薯餅。



老公只是話宰牛,咁我就自加個我與老公都喜愛吃的〝薯蛋沙律〞。我一早經整好,其他野就要等老公返嚟先整。


今次係我煮得最快既一次,又係第二次整得好吃,仲要比第一次好。塊扒煎之前我醃左一陣,味道好似餐廳既味道~正。還有剛好是老公最愛的7成熟,但塊扒切左一舊我就影~係8成到,再切入D就剛好7成,老公全部食晒沒有剩下。


不過,大頭蝦既我,係食既時候老公問我〝有冇汁?〞,哈哈~有丫,我唔記得左咋!


這份係老公。



這份係我的。



前菜〝薯蛋沙律〞



餐湯~金寶磨菇湯



主菜~西冷牛扒


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言