2007年12月12日星期三

多謝!肥阿哥~

無料カウンター
 


之前我有一部數碼相機係肥仔比我既,因為部機舊電有D問題,再加上佢要同阿B影靚相梗係要買部新架喇!但前排我影影下相冇電自動收機,charge完電都係唔得,我打過去維修部問,應該唔係舊電既問題,如果要放低部機要比100蚊檢查費、零件另計,地方又遠咪唔整囉!用住老公n年前去日本買返既數碼相機先,果時數碼初初出相機部係~勁,而家就‧‧‧,唔梗要用住先。



今日大約中午肥阿哥打嚟搵我問相機既野,因為我之前拎過比佢睇。


肥阿哥:你部相機整左未?


我:未丫。唔整喇!


肥阿哥:咁你擺低比我整。你部相機幾多萬象素?


我:一百萬掛。


肥阿哥:吓!一百萬。你D相係咪用呢部?


我:之前老公係日本買,果時數碼相機都係剛剛出。近期既咪係用呢部囉!


肥阿哥:怪唔知得,D相走晒色喇!


我:吓!有走色咩?


我肩頸唔舒服,等到阿媽放工同佢講我要去睇跌打,她剛好又要去睇腰,再加上可以帶埋阿B去,所以她雀躍萬分,正當等車去睇跌打時肥阿哥又來電,但我地對話中聽得不太清楚,因為電話〝疾~~〞地。


肥阿哥:今晚上去拎相機。


我:部相機係老公屋企喎!


肥阿哥:你今晚上嚟拎相機,我買一部比你。


我:唔駛喇!


肥阿哥:我已經買左喇!不過,我聖誕去旅行要借比我用。


我:哦!



肥阿哥之前問過我試唔試〝Wii平衡板(Wii Balance Board)〞,所以吃完飯就即刻過去試玩。上次肥仔試過後話塊野可以計〝BMI〞,娣婦〝BMI〞最低過瘦,佢地整左個新人,係屬於阿B既。


球証個人物就係阿B嚟架喇!



肥阿哥叫我自己研究下相機點用,阿嫂放工回來,睇左一陣電視,又睇埋阿B上次睇肥仔玩時笑到碌晒地既短片後,就開始玩喇!這個〝Wii Fit〞要輸入自己既真實高度、體重,而計出〝BMI〞,又有量度你個人既重心係邊,透過測試用動作計出你的〝體格年齡〞。


我第一個上板的,〝BMI〞出黎既結果係標準,老公非常驚訝!佢以為我一定超標,我肥唔一定係會超標架!我成日都話『瘦人唔一定少脂肪,肥人唔一定多脂肪,有時瘦人脂肪可能仲多過肥人。』呢句係以前玩健身時教練講架!而老公就梗係過瘦喇!


老公、阿嫂、娣婦各人都係17點幾〝BMI〞,佢地3個都係過瘦,而肥阿哥、肥仔都超標,肥仔仲要勁過肥阿哥,我就梗係標準喇!但不是最標準。


阿嫂話D人物身形、高度,全部都係跟番我地真人。肥阿哥&肥仔2個人物真係好鬼肥丫!咔~~咔~


〝體格年齡〞我地每個人都是比實際年齡大十幾年~真肉酸,除左一個人,梗係唔係阿B喇,係邊個?我誓都估唔到居然係老公,他只是比實際年齡大5年咋~哼~激死我喇!


這個〝Wii Fit〞我玩完左呼拉圈、頂足球,呼拉圈對我嚟講冇難度,但要一邊扭一扭接再繼續扭就有D難度,之後又玩頂足球,好在肥仔&娣婦唔係到咋!唔係比佢地睇到我實笑到佢地肚痛,我玩完都出晒汗,阿嫂話佢上次玩完呼拉圈2邊肌肉都痛。


走的時候,我番老公知道原來佢部相機係有3百萬象素。老公同我講都諗住下個月買比我,因為相機都係得我一個人用,但估唔到不用等下個月,肥阿哥就送左比我喇!多~謝~肥阿哥~!我會好好珍惜它。



除了 Wii Sport 外,Wii Fit 更可以陪你做伏地挺身、瑜珈、玩呼拉圈、頂足球,幫助你達到理想的BMI值!

  任天堂 E3 記者會上,宮本茂展示《Wii Fit》,結合具有壓力感應功能的「Wii Balance Board(暫定名稱)」周邊,玩家可以藉此遊戲進行肌肉伸展、瑜珈與動態遊戲等。

  此遊戲將讓Wii的動態遊戲體驗從當初 Wii Sport 的集中於手臂等上半身,延伸到玩家全身,且這些動作將強調較和緩、可控制的動作,言下之意就是已考量到避免運動傷害的問題;任天堂現場展示如何藉由 Wii Balance Board 進行《Wii Fit》遊戲,同時也實際以任天堂美國總裁Reggie Fils-Aime為模特兒,秀出遊戲如何計算他的身體「BMI」值。

  玩家在遊戲前,必須先讓遊戲測量最原始的BMI值,也就是得讓遊戲擁有個人的身高、體重與年紀等資訊,直到遊戲擁有這些資訊後,你可以設定目標來幫助自己減重或是增加重量以達到理想的BMI水準;有趣的是,個人的BMI水準出現後,代表玩家的Mii圖像也會相對應有些改變,例如突出小腹等。

  《Wii Fit》有多樣化活動來幫助玩家全身運動,像是玩「呼拉圈」時,玩家得站在「Wii Balance Board」上,扭動個人的臀部使螢幕中的虛擬呼拉圈持續旋轉,另外兩個Mii人物還會不斷地丟呼拉圈讓你得維持越來越多的呼拉圈平衡。

  另一個平衡球遊戲,是玩家必須利用個人身體的平衡,讓螢幕中的球能夠通過迷宮般的考驗、移動到合適的洞中;至於現場展示另一個滑雪跳躍遊戲,則是讓玩家模擬滑雪跳躍的狀況,必須彎曲身體以讓速度加快,還有類似跳舞的遊戲。

  此外,還有足球遊戲有許多的Mii人物將踢球來給玩家,玩家得盡力把球頂出去;至於瑜珈部分,玩家可以進行許多瑜珈姿勢,若是姿勢持續越久、舒展越開,可代表個人越來越進步,遊戲似乎還可因個人震動感應來判斷個人動作適當的區域。

  另外,玩家也可以藉由《Wii Fit》測量個人的平衡感等。遊戲預定今年第四季在日本上市,明年第一、二季在美國推出。

無料カウンター

1 則留言: