2007年12月6日星期四

行Catwalk‧髮廊剪髮~第一次

無料カウンター

阿媽話帶阿B去樓下髮廊剪髮好耐,今日終於有時間可以去,阿媽話自己帶佢去,我話等埋我,你一個人點攪得掂佢,其他人都同意。係出發前為食阿B見到太公食野,緊係走去分一杯羹先喇!



阿B去到都係周圍望下都冇咩異樣,阿媽就抱住阿B預備剪髮,師傅一拎起個剷就立即變臉,開始扁咀伸手要過嚟我到,再耐D周圍郁又喊,繼而流出眼淚、鼻涕,又再一次向我招手,我緊係唔抱佢喇!抱左仲駛剪既。


我行去幫佢抺頭髮絮,佢D眼淚、鼻涕又黏住D頭髮絮,又周圍郁怕佢食左,剪完我抱佢就即刻收聲。


雖然如此,但走既時候佢都有送〝飛吻〞比髮廊內在場各個人仕。


返到屋企阿媽立即去開水預備幫阿B洗白白,佢自己要除衫,可能係D頭髮絮吉住唔舒服。



洗完白白,原本坐係架車到好乖,但坐坐下就開始嚟料喇!蠱蠱惑用個下巴掂住架車,然後伸隻手仔攪控制架車左右既軸。



你睇佢樣幾寸坐得又寸,將一隻腳仔放上架車架中間,一時又睇野扮晒大人咁款,好似明張紙講乜,真係比佢笑死又激死。



好喇!玩完架車就到鬆展筋骨,落地行下先,佢不停係廳與騎樓中間穿梭,似唔似行Catwalk,而家唔駛扶野上落,行行下停底用個樽去敲厠所門~Bong~Bong~Bong,冇人應,佢想望入去厠所裡面,我地就制止左佢,哦!鹹濕仔,唔可以架。


無料カウンター

1 則留言:

  1. 剪O左個親頭, 成日醒哂!!!! 著埋套軍裝就成個阿 SIR 咁啦~~
    [版主回覆12/08/2007 07:19:00]佢地話佢剪左頭髮靚仔左,我就覺得醒神左。

    回覆刪除