2007年12月5日星期三

究竟咩事!

這篇係尋晚(5/12)儲存又唔見左,今日(6/12)又見到有好多篇,所以我剷晒全部內容,再打這篇。


其實,我都冇諗住打這篇文章,觸發我寫的原因係尋晚(5/12)唔知個blog發生咩事,不能發表網誌、更改網誌後又儲存唔到,又冇公佈。我走去小編輯到睇下咩事,原來不是我一人有這問題,而是全部人都有著同樣的問題,初初我還以為我部機有問題~壞了。


之前我問過小編輯D野,只是得一樣有回覆,其他都係〝石沉大海〞,但係等到佢回覆我自己已解決左個問題,咪就係由頭打過囉,我都費事再追問。我邊有咁多時間打過,唯有爭取每一分每一秒,真係忙到有想死既感覺,點解要咁呢?



星期二晚,老公比張報紙我睇,我睇到大字標題〝百病纏身老翁每月使費勁〞,我未出聲老公已經話唔係上面,你睇中間果到。哦!原來係叫我睇



近年不少網友建立個人網誌,有YAHOO!雅虎香港BLOG用戶反映,YAHOO!雅虎香港在10月時,對網誌大改版,卻出現越改越差情況V至今仍有不少用戶感不滿,要求回復舊觀。



鐘小姐在YAHOO!雅虎香港BLOG有建立自己的網誌,一向對原有設計與功能感到滿意,不過,10月中時,YAHOO!雅虎香港突然把版面與功能改頭換面,令她感到不滿,「越改越好就話啫,個新版用起上嚟仲好麻煩,upload(上載)相片好慢,字體又自動變細,改得好失敗!」鐘小姐表示,不少網友在新版網誌推出後,紛紛留言予YAHOO!雅虎香港網誌編輯,要求還原網誌本來面目,但網站方面一直未有順應民意。


雅虎香港回覆,為配合龐大網友需求,一直分段提升網誌版面功能,令其包含更多多媒體元素,10月時提升多項功能後,已在YAHOO!雅虎香港BLOG內通過「小編輯」及「新人上路」等欄目,幫助用戶了解新功能用法。現時網誌內不少功能,也是採納網友意見後加以調整的效果。


沒有留言:

發佈留言