2007年12月25日星期二

第42屆工展會

無料カウンター


25 December 2007



今年係〝第42屆工展會~ The 42nd Hong Kong Brands & Products Expo〞,每年我都去捧場,但係上年唔得閒冇去,今年老公一樣都會陪我去,我地仲約埋高達叔叔今日一齊去。


我與老公等左好耐小巴都冇車,一向不喜歡搭地鐵的我都要破天方搭地鐵,如果唔係就會遲到。我入閘後老公話有野派,原來係派這塊所有鐵路路線圖,還有聖誕老人派糖,我仲見到有人與聖誕老人影相添。



我地約左係灣仔等,我地一齊吃過早餐+午餐,食飯時打左比肥仔問下阿B點樣?阿B食得訓得沒有什麼事,而且連〝四大長老〞都知,死喇~後日返去會點呢?真係唔敢想。


由於高達叔叔對〝工展會〞興趣不大,他只是陪老公行行,所以就決定行一陣街才去〝工展會〞。我地去左太原街,還有幾個場商場睇扭蛋、玩具、模型。


前幾日阿婆講過〝佢而家用緊既鎖匙銀包又方便又好用〞,這個匙包係我係太原街買,等我今次去太原街再買多一個比阿婆先。點解我會去咁遠買一個匙包?事原有一次阿婆個匙包爛左又買唔到,她自己用針線縫補再用,阿婆想要的匙包很少地方有得買,再加上出面D款式阿婆不太喜歡。剛巧有次我與老公去太原街睇扭蛋比我發現有間街舖有這類匙包賣,之後阿婆所用既匙包我都係這裡買,因為有阿婆最喜愛的款。這款匙包有3格可以分別擺放:鎖匙、散子、紙幣。



離開太原街去另一個商場途中經過〝吉之島~10蚊店〞,我梗係入去逛逛喇!終於比我等到又搵到你喇!這款是我最喜愛的蛋撻模~開心到飛起。



頭先係太原街見到架我未見過而又冇〝Tomy~米奇車〞,老公話行多幾間格價先買,但係走左先記得,老公話去睇下其他模型舖有冇,我地睇到有但貴好多,最終都係冇買,咁等下次有緣先。


我地由灣仔行到去銅鑼灣,下午4點就去到〝工展會〞場,真係〝人山人海〞〝插針都唔入〞,每次嚟到都會去食下野,今次我可以食到我想食左好耐既〝士多啤梨冰糖胡蘆〞,自從係台灣食過就冇再食,不過我知香港都有,但係我又見唔到係邊。始終不及台灣,這條已雪到硬沒士多啤梨味,只得甜。



這是〝鴻星~蟹粉小籠包〞,上年都有幫襯過唔好食,今年又係一D進步都冇~失望。



這個就係10個候選〝工展會小姐〞其中一個,因為佢前面有一班男仕影梗佢相,所以我只影到側面,後來佢知到我影佢就轉左過嚟我這邊。



行到天黑再食埋這包煨魷魚,再食埋〝鴻福堂~燕窩楊枝甘露〞就行返轉頭買要買既野喇!



我係新東陽買左去台灣一定會買既〝新東陽~太陽餅〞,我地當場開嚟食,因為老公未食過,如佢覺好食就買多D,但係我好失望,因為大部份都係皮,得少少餡,所以買左一盒,一盒有4個。



這都是新東陽出品的麻糬、鳳梨酥。



老公突然好眼利睇到〝二德惠〞有Booth,我要行到好近先見到,我都買左個果凍模,有時懶得去買,所以買定先。



又去左〝嘉頓〞買我與老公都喜愛的產品。


再去埋〝李錦記〞買這三款醬:香草番茄醬、韓式地獄辣醬、和風照燒醬,還加左10蚊有一支〝細唧唧裝蠔油〞,仲有贈品磁貼、蠔油新煮意CD、唧唧餐食譜。




我地離開左〝工展會〞去左Times Square,不過沒有想像中咁多人,燈色都沒有什麼特別。



之後就要決定晚餐在那裡吃?吃什麼?我地諗左好耐老公決定去金鳳据扒,係行去搭車又路過另一間〝10蚊店〞,我見剛錯過左一班車,所以我就可以入去行下喇!今次買左一包小食比娣婦,再買多包味噌湯既湯料。



我地行到去金鳳,但實在太多人我地路過就繼續向前行,目的地就係西九龍,我地一直行沒有停過,因為唔知點解我地行到去紅燈轉綠燈,直到有個師奶截停問路停左一陣。最後我地去左〝金太郎〞食晚餐。今日真係行左好多路,大家都有D疲累。

無料カウンター

2 則留言:

  1. 我都準備 1/31 同我媽打去行一行, 舒筋活血一下.
     
    [版主回覆12/28/2007 23:06:00]係咪31/12,不過,有好多人,我地果日糧油、麵食、服裝、精品都冇行,因為行唔到入去。我見到你上年買既竹木鉆板$150,老公話以為幾十蚊,我即時同佢講我比幾十蚊佢幫我買一個。

    回覆刪除
  2. 我做左段影片,放左代碼上網但睇唔到?

    回覆刪除