2007年12月28日星期五

老公怕怕~

無料カウンター

昨日我返到屋企出奇地〝四大長老〞一D都冇提過阿B撞到爆晒缸既事〝驚恐‧爆缸‧見紅〞,我都唔知點解?但係我都不想多問費事麻煩。


尋晚老公都問過我〝四大長老〞有冇講這件事,老公都摸不著頭腦點解冇提?我話可能肥仔話過佢地掛,我都唔知。我之前都問過老公你怕唔怕帶阿B去街,佢話唔怕,不過,老公尋晚就同我講有D驚同阿B出街,因為怕再出事又爆晒〝力〞,到時都唔知點算,唔知點算咪變成〝罪人〞囉!


肥仔晏晝來電,他明天要返工,所以我明天要湊阿B落去,跟住等埋娣婦食埋lunch就一齊去肥阿哥家玩,不過,阿嫂明晚要出街食飯。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言