2007年12月11日星期二

唔開心‧甜在心頭

無料カウンター


尋晚煎牛扒時心急唔小心比D油彈到都係紅左一撻,今日就變成咁樣喇!



每日老公都習慣吃完lunch就打一個電話比我,今日老公如常打嚟!


老公:一陣又要去走水貨。


我:吓!走咩水貨丫?(我一頭霧水)


老公:我一陣要返大陸拎野,跟住拎返香港公司,明天趕住要用。


我:得你一個咋?


老公:同埋佢地3個一齊去,書生仲要返到香港再拎去另一間廠。


我:點解既?你幾時返丫?


老公:邊個最近咪邊個去囉!唔知丫~今晚你拎飯比我食喇!


4點幾:老公又來電,今次係飯都唔駛帶比佢,因為大陸公司仲未攪掂,佢都唔知幾點可以返嚟!


7點幾:老公又再次來電,而家佢地係〝粉嶺〞落左車,係〝華都〞行左2個圈,而家去食飯,因為大陸公司而家都未收到運輸送貨,一陣7:45p.m.過關,過到去睇下點。


9點幾:老公來電,而家返緊嚟香港!但仲要返公司放低埋D野才可回來。


唔知道老公幾多點才回到家呢?佢公司成日都係咁,我都唔知點人點安排架!個個都好似〝無心戀戰〞咁!


11點幾老公終於返黎喇!老公好攰坐左一陣,跟住叫我去煮麵比佢食,等佢洗白白後吃。



我吃完晚飯,獨自一人踏上歸家路,係等小巴的時候我諗起仲有

到我與老公
就開心喇
!這幾日我都諗緊煮咩食好呢?但之前問過老公又好似出街喎!我都唔知點好。


頭先係小巴到發生左一樣都幾得意既野,就係我與前面坐位的小朋友,唔係小朋友得意,而係得意在我與他同一時間叫落車,而句野仲係一模一樣〝麥當勞丫!唔該!〞,我地起步與終結都係同一時間,這個站只是得我與他落車咋!

無料カウンター

3 則留言:

  1. 你老公對你真係好, 成日都會打電話俾你, 有 d 男人打都唔打o架. 
    拍扡九週年, 嘩....咁開心o既日子, 出去食啦, 唔使自己做得咁辛苦. 食 d你同你老公都比較少食o既o野, 同又或或去返你地第一次拍拖o既地方食下o野行下, 哈... 回憶下當日o既快時刻.
    [版主回覆12/13/2007 22:44:00]我都覺得老公係呢方面比較好D,我從來都冇叫佢報到,佢每日都會至少有2、3個電話,但其他方面就‧‧‧

    回覆刪除
  2. 你隻手無乜事嗎?? 我都係好容易整親o既人, 依家屋企多隻貓, 受傷o既情況就更多... 大家都要小心, 保重身體呀!!
    [版主回覆12/13/2007 22:46:00]我隻手頭先有D癢,唔覺意抓左幾下,而家有D癢&痛。你都要小心,佢地D爪都幾勁下。

    回覆刪除
  3. 恭喜!拍拖9週年係一年開心嘅事,出去食又好,自己煮又好,總之開心,同埋老公錫你就得架啦~哈!
    [版主回覆12/14/2007 15:32:00]多謝你!嗯~我真很開心。我諗都係到時才決定,我都同老公講唔出街都可以,可能到時我地食飯盒~咔~咔~咔~!

    回覆刪除