2007年12月22日星期六

唔鬧唔得既~

無料カウンター

今日我要湊阿B去老公家,因為肥仔要返工,等娣婦放工接阿B返婆婆到做冬食飯,然後肥仔放工自己去。


尋日老公公司才決定今日要返工,在出門口前老公就將D被舖、枕頭砌左個人形係將床到,佢叫我睇下阿B會唔會掀開張被篤,因為老公話上次阿B掀開張被用手指篤佢喎!所以就佈這個陣,但係阿B由頭到尾都冇理會這堆野,可能係年齡還少唔覺似人形。


阿B~8點幾起身,10點到就起程,但阿B唔肯自己行出門口,我好不容易才令他自己行出去,可是行出後就扭要抱,阿B立即黏住行過黎既阿婆,當然阿婆抱佢喇!我緊唔會由佢喇!咪抱過黎再放佢落地,雖然,佢係喊緊我都迫佢行,行行下咪冇野不知幾開心。前排我常常帶佢落街,所以都肯行,呢排就冇又回復舊狀~唔肯行。10點幾去到老公家,煮左通粉比阿B吃阿媽就來電。


阿媽:阿B點?


我:咩點丫?


阿媽:阿B係屋企行來行去行到攰,佢唔行咪抱佢囉!


我:我有丫!等佢行到唔肯行咪抱囉!


阿媽:過馬路危險。


我:我緊係抱佢過馬路喇!


咁樣阿B點可以成長呢?


11點幾就眼訓咪抱佢上床,佢係床到猛攪窗簾,咪同佢轉位,之後佢訓低左,但一陣又起身,訓下起下,後來我發現原來佢睇到自己係玻璃上的倒影得意就係到玩,唯有抱佢訓喇!乖左一陣又曳過,又再放回床上,佢死都唔訓,我就起身落床話〝唔要你丫~咁曳唔覺豬〞,佢訓係床上伸手要我抱,我緊係唔抱喇!隔左一陣佢就喊,繼而自己滑落床攬住我隻腳,我抱起佢收左聲就同佢講:「一陣同媽媽一齊食mum mum,跟住去街街,你而家唔訓一陣扭計咪冇得玩囉!」,佢攬住我僕左係我膊頭一陣就冇郁,再過多一陣望下佢原來訓左,我諗阿B比我鬧完後1分鐘到就訓左。


娣婦來電要遲些到,因為有朋友送〝聖誕禮物〞比阿B要等她,不要緊我沒事做和阿B都未醒。娣婦來到一按門鐘阿B聽到就好似差人搜身咁~高舉2隻手,當我開門擰轉頭就見阿B張開眼周圍望。娣婦同阿B講份〝聖誕禮物〞係XX姨姨送架,你自己拆喇!


我:唉~XX姨姨好似成日都送野比阿B架喎!


娣婦:係丫~差不多每一個月都有一份。


我地去到食野,阿B好乖自己用瓷匙食,阿B都算食得乾淨,平時小朋友會食到全身都係、成枱成地都有或倒瀉晒,而佢只係得枱面圍住個碗既小小範圍有飯,又冇攪住我地,所以我地係3個一齊各自吃,有時都會教、輔助下阿B既。不過,不可以太快讚,還要繼續觀察。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言