2007年12月18日星期二

嘩!真係識嘆!(夜篇)

無料カウンター

阿B日頭嘆完夜晚又再嘆過,我地食完晚飯,一齊與阿B禧戲左一輪,跟住老公就坐低休息下,我就行左去廚房整野。到我行返出嚟就發現阿B,又好似晏晝咁,但今次唔係靠背在咕宦,而係飲肉咕宦~丈丈是也。我就問老公點解咁既?


原來係老公坐低後,阿B就靠背住老公,老公攰向後〝埃〞,而阿B又順勢向後〝埃〞就形成左呢個咁嘆既晝面喇!


今日晏晝有2件事好開心:


1.晏晝阿B食粥時,講〝mum mum mum〞係有3個不同既音好似唱歌咁,我地聽到好開心笑到我地死,阿媽聽到就話阿B唔係〝啞〞,其實邊會〝啞〞,四大長老擔心佢〝痴脷筋〞之麻。
2. 吃完奶我比個奶樽佢,叫佢比太婆洗,叫左幾次真係拎個奶樽比太婆喎~幾乖仔!


發覺近日阿B都行得穩陣左。


無料カウンター

2 則留言:

  1. 男仔係比女仔慢d, 尤其是講o野果方面, 所以都唔使太擔心, 再大 d 就不停咁講o架啦, 到時你地會覺得佢煩呀, 哈....
    [版主回覆12/19/2007 23:51:00]我都知,我都有咁講,但係四大長老唔係咁諗呢,我講到都冇晒氣。

    回覆刪除