2007年12月1日星期六

丈丈起身丫~起身丫!

無料カウンター

今日屋企全座要維修,所以早上9點已經沒有水、電供應,好似要到5點才恢復供應。此外,肥仔要去〝Annual Dinner〞、娣婦要返工,所以我就帶阿B去老公家等待娣婦放工黎接阿B去婆婆到食飯。


我一如往常8點幾就回到家中,因為要執阿B裝備,差D趕唔切9點前走人。係返老公家途中,經過報紙檔我就順手買埋報紙比老公,因為老公成日遲起身,我怕賣晒,但係阿B唔肯落地,攪到我又狼狽、又〝倫俊〞。


去之前我地落到去老公當然未起身喇,但阿B係床到走黎走去、又爬黎爬去,不知玩得幾開心丫!



阿B見到老公郁就即刻走過去。



你睇下佢點叫丈丈起身。



為了阿B唔好攪住老公訓,所以我開左電視比佢睇。



嘩!有隻怪獸要爬過黎我到丫!


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言