2007年12月1日星期六

老友記‧秋季BBQ (醃製篇)

無料カウンター

星期五,我忘了買乳鴿,所以今日要去買,跟住就用肥媽教整燒鵝的做法去做,咁明天就有燒乳鴿食,但唔知隻乳鴿皮燒完脆唔脆呢,希望D野唔會太難食喇!


今日娣婦湊走了阿B後,我與老公就去食野,跟住去買乳鴿。我一心諗住凍肉舖會有,以前阿媽都係係屋企樓下凍肉舖買,但係原來唔係間間有,足知兜兜轉轉係老公屋企樓下才搵到有。


晚上8點幾我才洗乳鴿〝內籠〞,在清洗時有用手套~我最怕,由其是要由肚內扯2隻腳出黎。2隻鴿身有好多毛,我就用眉鉗拔起,睇過全部清除就拎去拖水谷脹,但谷脹後有很多毛走出黎,我冇再拔,時間唔許可。我還要上皮風乾就可以去燒,再拔我怕又要好夜才睡。



尋日醃左雞翼(全、中)、牛扒、雞扒,而雞翼每款還醃了2種味道。基本上雞扒的肥膏已起晒,除左黏住雞皮果D。













無料カウンター

沒有留言:

發佈留言