2007年12月8日星期六

老公迪士尼~公司Outing

無料カウンター

嘩!老公返到嚟就比D相我睇喇!我估唔到老公會幫我影相架,真係抵錫


今早陪老公食完早餐,我就回老公家整野、執屋

,老公就向相約的地方出發。到達後來電會報情況:「老闆還未到,我話等15分鐘唔見就入去先。」,之後又再來電:「老闆剛打嚟,叫我地入去先,佢家嚟緊。」,原來佢老闆尋日同客食飯砍酒


每人一張票入場,得2張係〝米奇〞老公搶左一張比我。



在樂園內有人造雪~老公覺得係〝皂泡〞,樂園指南都應節改了〝聖誕節〞。



並在入場入口處派發一幅眼鏡,眼鏡上的兩塊膠片有一點點白點,在燈光底下可以見到一隻雪人,但只可以在一點光的情況下才可看到。



老闆2個幾小時後才到達,之後一齊行左一陣就話去飲茶,大家齊齊去〝美心酒樓〞等位,只是得奶黃包有〝米奇〞個樣咋!老公影相,其他同事都紛紛影相。老公冇食到〝芒果布甸〞,所以唔知好唔好味,其他食物味道OK喇!


飲完茶老闆都閃人,老公與另一個隨即跟在老闆後面,梗係唔比老闆發現喇!去到閘口又見到另一個同事,原來一直跟係佢地後面,其他同事睇埋放煙花才離去。


米奇奶黃包



蝦春卷



芒果布甸~上面是好似棉花糖的質地帶點硬既糖絲。



無料カウンター


沒有留言:

發佈留言