2007年12月29日星期六

點會咁架?

無料カウンター

今日湊左阿B去老公家後,等埋娣婦放工食埋野後,就回家放低剛剛焗起的香噴噴~紙包蛋糕比阿婆,再去左肥阿哥家玩,但係原本得阿嫂要出街與朋友食飯,而家連肥阿哥都要與公司同事去BBQ。


肥阿哥叫我地自己煮野食,但尋日又食左炒烏冬,近排又成日食湯烏冬,唔多想食烏冬喇!基於這種種因素我就決定叫外賣壽司吃。



我係阿B個玩具籃內見到一隻八爪魚,我以為係新玩具,但原來唔係,阿嫂話係係泰國飲品杯個蓋,仲係有〝咇咇〞架,所以我咪以為係玩具囉!過左一陣我就對阿嫂話開打機。



阿嫂開機後叫我玩,因為阿嫂一陣要出去,所以我讓阿嫂玩先。繼阿嫂後就到我,幣喇!我一上板做測試比〝平安夜〞果日重左2KG,咁點算好丫?短短6日重左咁多,作死咩!差不多一日重一磅。阿嫂即刻問我〝你聖誕節食左好多野丫?〞,我緊係冇喇!


之前熊貓姐姐和開心果姐姐都話我肥左,之後屋企〝做冬〞果日肥阿哥都問過我係咪有左?跟住夜晚到阿媽打嚟又問同一個問題?緊係唔係喇!我係一個有計劃既人,我會生不過絕對唔會係現在。


阿嫂執野出街時,拎左這個金色化妝袋問我要唔要?其實,我好鐘意這些袋仔,所以我要左,但比阿B拎左,阿B簡直係〝愛不惜手〞,阿B坐唔穩跌左個袋係地,坐穩後又執返個袋。



這2個盎係肥阿哥、阿嫂係泰國食完燕窩個盎,阿嫂覺得幾好,所以留下來。而家阿嫂比左這2個盎比我,雖不是密實盎,但係裝下野都不錯。其實,我有好多野都鐘意收藏,所以有朋友講過我好似一個婆仔‧哈‧哈‧哈!



好耐都冇影過肥阿哥D fish喇!點解好似少左D fish咁既?


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言