2007年12月3日星期一

丈丈放假公園去‧驚險

無料カウンター

原本老公今日放假是有要事做,但事情有變取消左,所以可以陪我,但阿B又冇人湊,於是今早老公就與我一齊去湊阿B回家。之前我都問老公會唔會帶阿B去街街,老公話下午帶佢去公園玩。


上去接阿B既時候佢已經沒精打采~好眼訓,在回家前去左〝麥麥〞買左一個餐比自己,因為老公唔肚餓,等一陣訓醒才吃。老公係門外說:「阿B入到去覺豬。」,我話:「佢入到去唔駛訓,實周圍攪攪震。」,意料中事入到屋一陣佢就四出搜索、搗亂、破壞,簡直係一個〝破壞王〞。



老公與阿B一齊訓,今次有帶阿B專用既〝臭屎被〞訓左約3小時,仲要好快就訓著添!諗起上一次冇拎〝臭屎被〞就慘喇!攪左好耐先訓,但訓得1個鐘。等到佢地醒左之後,我地就去街街食野,然後去公園玩。



到達公園玩後半個鐘肥仔就來電,他將會黎join我地。阿B去到行入去滑梯組合到已經滑腳跌左係地,因為佢今日對腳係唔食地的,果個入口又有少少斜,跌到塊臉又瘀左。



阿B不斷係滑梯到爬上滑落,玩完呢到又走去另一到再玩。



行行下唔肯坐係地,後來有個小朋友玩一個吊索的物體,在滑行的時候會發出聲響,阿B聽到後立即〝哈哈大笑〞!



等小朋友玩完肥仔又抱阿B玩,睇下佢笑到‧‧‧




當老公去左〝殊殊〞阿B做左一D比之前仲危險野,我跟住阿B係滑梯組合上周圍行,而肥仔係地上,原本阿B上左一級係向行,忽然掉頭落去,我當然照做喇!我轉身時他已行到去滑梯到,我怕佢有危險就問:「點落架?坐坐先。」,佢就已經好似行平地一樣落緊滑梯,我即時跨前一大步,然後伸長手去捉住佢,我采手長剛剛扯住佢件衫~真係嚇死我。平時係屋企爬落時見佢冇轉身趴下落好似大人咁落,我見佢做錯又危險就會說:「咁落架咩?我教你點落架?」,佢就會用返正確方法落地。


我和老公初初都推左佢幾下,後來老公話唔駛推,佢自己識。我停手睇下,真係喎!佢識得自己前後郁來令到〝千揪〞搖盪~醒目。



我地就等埋娣婦一齊食飯,我地經過麵包舖,阿B見到D蛋糕個樣好渴望吃一啖~為食鬼。


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言