2007年12月24日星期一

驚恐‧爆缸‧見紅

無料カウンター

24 December 2007


雖然,今日係平安夜,但對阿B嚟講一D都唔平安。


話說今日老公放假,想帶阿B去行下街,我地就回家接阿B去與熊貓姐姐食lunch,回到家中阿媽剛與阿B飲完茶回來,他開始有些睡意,阿媽話佢頭先〝哼〞爤左酒樓隻瓷匙,仲要分開左幾截。我執好阿B既裝備已差不多12點半,因為熊貓姐姐1點食lunch,所以我地搭的士去。


阿B成日都好含蓄望住熊貓姐姐,熊貓姐姐都話佢好似好怕羞咁,吃完離開後一齊行既時候見到熊貓姐姐的同事們,但唔知點解阿B見到佢地有D想喊咁,平時都唔會咁既,係走既時候叫佢錫熊貓姐姐,佢都錫左一啖。



 


我地就去〝荃灣~吉之島10蚊店〞行街買野,順便去荃灣廣場的室外遊樂場玩。阿B好似唔多歡喜用背帶,所以去到就租左架BB車。我去10蚊店,而老公推阿B係附近行,阿B扭唔想坐車,我就抱左一陣,原本見佢眼訓諗住買完野回家,但係見佢扭計,又難得出街,都係去公園玩一陣。




原本老公想我陪阿B去玩,但我骨痛又頭痛就叫老公陪阿B去玩,我就坐係最後的長木櫈看住架車和袋。


初初我都見老公跟住阿B走嚟走去,去玩滑梯,又去搖搖板那邊,我都想過過去一齊玩,但如果我推住架車,拎自己手袋、老公個袋、阿B袋裝備,阿B裝備個袋真係一個手提旅行袋的size會攪到好狼狽,唯有打消這個念頭。再坐多一陣見阿B玩得咁開心,我又坐得好遠看得不太清楚,又想幫佢影下相,所以決定都係推埋架車、拎埋D野行過去。


正當我執緊野既時候,我抬頭望下佢地係邊,見老公抱住喊緊既阿B過嚟,我立即上前睇下咩事,未行到埋去見到阿B右邊嘴角以下都係血,老公件衫都有血,而阿B件衫有少少血,我問老公咩事阿B流咁多血,老公才知道佢流血,見阿B咁樣流血大概都知是邊到有事。



我抱過阿B後掀開上唇用紙吸了一些血,又叫老公用水抺下件衫既血,但吸完又再流、阿B又喊不停,所以我忍不住哭了出來,之後就立即執野同阿B去睇醫生,再叫老公打比肥仔,但肥仔冇人聽,跟住我電話響,肥仔來電報告他現在收工,老公亦匯報這件事給肥仔知,再叫肥仔通知娣婦,娣婦放工後來診所搵我地。


出公園前血已停,入到商場阿B已經手指指表示要去這裡、那裡,已沒事,但我看到他的鼻內有血,死喇!唔知會唔會撞壞個鼻,坐的士時我再問老公發生咩事。



阿B走嚟走去,走去玩滑梯,跟住又走去個公仔到,但走到去距離公仔2、3步就停左,之後用手指指下隻公仔再行埋去拍打幾下,又走去玩滑梯,如是者這動作都重覆做左2次,初初都沒什麼,但第3次就出事,又係玩完滑梯後走去公仔到,雖然這次都係距離公仔2、3步停左,但突然衝埋去公仔到,我來不及反應阿B就撞落公仔個肚腩,繼而彈後坐左係地下望住我一陣就喊,我抱起佢就僕落我到,所以件衫有血,跟住行返去你到,你講我先知佢流血~嚇死我,我好驚佢係撞爆個頭。




我地搭的士去醫生到,雖然醫生開4點,但早D去到可以早D睇,終於在車程中阿B睡著了。3點半已到達診所門外等候,夠鐘入到診所姑娘話醫生通常係4點9才到診,坐左一陣阿B就睡醒左,醒後他完全忘記左傷痛又開始曳,玩玩下又眼訓就比左〝奶咀〞佢。我和娣婦與阿B一齊入去見醫生,我向醫生覆述一次事發經過,醫生看過後沒有大礙,開了一支鹽水滴鼻、一支jelly搽嘴、一支退燒藥止痛用的。


鼻:輕微撞傷沒有大問題,如果佢個鼻唔舒服、擦鼻就用支鹽水滴鼻,輕輕按摩個鼻就好了,千萬不要〝了〞它,等它自動退出。有時結焦小朋友可能會用手整它,那時你可以將鹽水弄濕棉花棒輕輕抺一抺就可以。


嘴:口內上唇筋的位置損左,不用擔這裡是最易弄傷的,尤其是佢這樣撞到,如佢痛、唔想食野就幫佢搽支jelly,因為佢吃奶時傷左的地方是最用力,可能令佢會痛導致唔想食野,這是有止痛作用。


但我同醫生講〝頭先佢剛食過奶咀都冇事,與平時一樣〞,醫生聽到後都話阿B〝奀頗〞。


之後我地去了肥阿哥家,阿B吃奶都沒事,所有野都與沒撞傷過一樣。吃完奶、洗完白白就訓左,約一個鐘後就睡醒。


阿B訓覺前~



阿B訓醒後~


無料カウンター

沒有留言:

發佈留言