2007年12月21日星期五

老爺做冬‧寵壞小孩

無料カウンター

之前約左老爺今日與他吃晚飯

,等老公放工我才出門口,但是我掛住湊阿B忘記左出門口,到老公來電才記起,老公問:「一陣食乜?」,嗯~叫餸食飯,因為老爺喜歡,我比預定的遲了5分鐘出門。


在車上老公來電了好幾次,問我:『去到邊?』、『決定去XX酒樓,叫我找他。』、『酒樓多人,我地去大排檔。』,而最後的來電是說:『老豆叫埋老朋友一齊吃飯,因為佢成日都幫老豆。』,老公早在車站等我,這是老公既習慣,如他是早到過我必定在我落車的地方等我。


老公見到我就同我講,頭先老朋友唔見你就問你係咪未到?去到見到老朋友老朋友老婆和他們的,其實我都係第2次與他們見面,第一次是在老朋友的家。


老朋友:咁晏既?


我:係唔記得出門口。


老朋友:哦!遲左出門口。


我:~因為我掛住湊阿B,所以遲左。




這位老朋友讀小學非常健談、反叛,而且十分活躍,在整個晚餐過程不停的大聲說話,看到他是絕對係冇人可以令他乖乖的坐好,他不論對著什麼人甚至乎公公、婆婆有時說話都會〝肆無忌憚〞無禮,任何時候都係〝無皇管時段〞,不過,沒有人會生他的氣,因這就是〝童言無忌〞,並看得出他已被人〝寵壞〞了。


我對他們說上次看到他不是這樣,很怕醜乖乖的坐著與這次不同,老朋友老婆說:「上次佢媽媽係到,媽媽會打他,所以咪乖。」,還有碟餸在他的面前都要人幫他夾,我就話:「點解要人幫你夾既?」,他的婆婆說:「係丫!他要媽媽餵飯。」,上次在他的家中都看到他的媽媽餵他吃飯,我以為佢地趕時間回家,所以餵他原來不是。


吃完飯例牌傾下計,老朋友話這個被寵壞,老爺話如果去街要買野唔買就會〝賴地〞,老朋友都話係。孫兒不停講野,老朋友老婆就提意與孫兒行街,但孫兒不想與婆婆去,老朋友就騙他一齊走,老朋友行左幾步就回來,點知孫兒又隨後,怎樣都撇不開孫兒,唯有真的走下次再傾過。大家都好奇怪為何要這樣做呢?因為老朋友孫兒被寵壞失禮,老公望住老朋友個孫笑,我知老公笑咩。


我:佢唔係過度活躍症,但佢返學係咪又係咁,係既咪成日都要罰囉?


老公:佢呢D返學就唔係咁。


我:~因為平時得佢一個冇人同佢傾計。


老公點頭表示應同,咁我就即刻問:「咁你小時候係咪又係咁架?」,老公冇我咁好氣唔答我。


其實,我一D都唔介意因為小朋友就是這樣,有句俗語:『寧生敗家仔,莫生蠢鈍兒。』,我都情願他活躍D,好過成個〝阿呆〞咁丫。


 

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言