2007年12月23日星期日

一班爛賭鬼

無料カウンター

23 December 2007


今日天活動出席人仕有老公熊貓姐姐高達叔叔同屋住一家,原本高達叔叔約我地一齊去同屋住家攪大食會,但係我地唔想煮,所以就決定晚餐係出街吃。


我地約好在〝大家樂〞吃午餐,我吃的焗豬扒飯比以前難吃左好多,我吃了半碟都沒有,老公見到就話:「你食咁少,一陣又嗌肚餓。」,我平時不是太難食我都會食晒,但我早餐都未食都吃咁少就知真係好難食喇!


熊貓姐姐係食飯既時候比左阿囝幅相我睇,阿囝好少會企得咁直,睇下佢幾高貴!



大家離開〝大家樂〞後,就向同屋住家出發,我地的活動都係離不開耍樂、耍樂,再耍樂。平時通常耍樂完才食飯,今次我就提意7點幾吃飯,吃完再打過,因為我怕小朋友肚餓扭計、眼訓。


今晚我地去左酒家食飯,這裡的菜餚都不錯,我地下次可以再去幫襯,在食飯途中我問左老公一D問題。


我:我今日冇嗌肚餓喎!點解你唔讚我既?


老公:讚你咩丫?


我:咁你話我〝焗豬扒飯〞食咁少唔食好快會嗌肚餓,但我冇再食野喎!


我講完佢都係冇讚過我,咁我又再講‧‧‧


我:咁我下次食多D野喇!食多又話我,食少又唔讚我。


其實,我都唔知佢想點,成日都唔讚我既。


吃完飯我地再繼續耍樂,最後要搭尾班車回家。

無料カウンター

2 則留言:

  1. 你朋友個阿囝真係企得好直喎!!!!  哈..
    [版主回覆12/26/2007 01:22:00]係丫~咁耐我都未見過佢企得咁直,通常都係訓,有時都會走過嚟用爪叫你,阿寶有冇試過咁樣?

    回覆刪除