2007年12月21日星期五

肥阿哥&阿嫂熱辣辣過聖誕

無料カウンター


預早與肥阿哥&阿嫂說聲〝聖誕快樂〞!


肥阿哥&阿嫂玩得開心D,但唔好樂而忘返丫!


今晚肥阿哥&阿嫂起程〝自遊行〞去泰國5日旅行過熱辣辣既聖誕,佢地晚機去晚機返要25號才回來。


之前阿嫂都問過我地有冇野要買,娣婦要買好飲〝咖啡〞和粉絲,我諗左幾日都唔知有咩買,但當我聽到粉絲後我就知喇!我都要買粉絲,之前阿蘇去泰國吃過〝粉絲蟹煲〞好味,都有大約講過點整,所以我又想試下,但要將蟹轉蝦,因為老公對蟹敏感。除此之外,還有買冬蔭公醬和辣椒膏。


我沒有這些東西的牌子、packing、辣度、size,只是想買,我有上網搵左一D相,希望有用喇!我知這樣是很難幫人買的,到時又唔知買邊隻,又唔知買唔買好會有好多問題,所以我都叫左阿嫂到時真的有好多疑問就不用幫我買,一來麻煩,二來肥阿哥冇乜耐性。


剛剛打開櫃抴睇到件我很喜歡的〝米奇T-Shirt〞,這件係肥阿哥&阿嫂十多年前一齊去〝泰國〞旅行買給我的手信,但這件衫已被染色,雖然如此,剛好這些點綴成了這十多年內發生過的事。

無料カウンター

沒有留言:

發佈留言